• Lantis­bruden
    Äldre 12 Aug 22:06
    10276 visningar
    21 svar
    21
    10276

    Jätte jätteledsen!!(klänning)behöver låna..

    Mitt bröllop är den 20 augusti, alltså väldigt snart och jag har ingen klänning! Jag fick köpa en vanlig klänning som jag inte alls trivs med. Jag vill ju ha en riktig brudklänning! Så nu går jag och är hur deppig som helst! Min mor tycker inte att jag behöver en brudklänning för en sån kort stund...Men det är ju mitt livs roligaste och viktigaste stund, som aldrig kommer igen! Saken är den att vi har ett budgetbröllop och vi har tajt budget, att hyra klänning kostade runt 2500kr*suck* Tänk om någon bara kunde tänka sig att låna ut sin klänning. Vad det hade gjort mig lycklig!! Hade jag vetat vad jag vet nu så hade jag väntat ett år och sparat ihop till en brudklänning! Men om det är någon här som är en ängel med osynliga vingar som råkar vara runt 163 och 42/44 i storlek och kan tänka sig att låna ut sin brudklänning så tveka inte att maila mig omgående! För det är bråttom nu! Tror dock inte jag har sån tur, men man vet ju aldrig! Kram på er alla blivande brudar och ni som varit med om er stora dag!! Jag bor i Skaraborg! Min mail är: afrodite_no1@hotmail.com

  • Svar på tråden Jätte jätteledsen!!(klänning)behöver låna..
  • loppal­ina
    Äldre 12 Aug 22:24
    #0

    kolla på tradera om du kan hitta för där kan finnas jättebilliga klänningar :)

  • 15juli­06
    Äldre 12 Aug 22:32
    #0

    här på bt finns en annons under strl 38 på sid 4 (tror jag) el 5 en tjej från halmstad som säljer en klänning för 100:- hoppas den finns kvar!

    lycka till!!
    förstår dig det är väl alla tjejers dröm att vara en brud någon dag:)

  • feb25
    Äldre 12 Aug 22:32
    #0

    vad söker du för klänning, vit eller vilken färg som helst?

  • CyberP­et
    Äldre 12 Aug 22:34
    #0

    Var bor du? Har en klänning i rätt storlek och längd, men den kan behöva tvättas innan.

    Petra

  • Tant Pernil­la
    Äldre 12 Aug 22:59
    #0

    CyberPet: Hon bor visst i Skaraborg.

    Min klänning är tyvärr alldeles för stor, ca 48 och jag är 10 cm längre, så min passar inte Lantisbruden...

  • Lantis­bruden
    Äldre 13 Aug 00:44
    #0

    Cyberpet! Maila mig! Tvätt kan man säkert ordna! Tack! Alla förslag är välkommna! GUUUD vad ni är gulliga!!

  • Lantis­bruden
    Äldre 13 Aug 16:02
    #0

    *Puff Puff*

  • anjise­n
    Äldre 14 Aug 00:07
    #0

    Kolla in på den här sidan också!

  • anjise­n
    Äldre 14 Aug 00:08
    #0

    Hm, det gick lite fort det där... Här är sidan iaf:

    www.xn--brudklnningar-gfb.com/

    Lycka till!!

  • CyberP­et
    Äldre 14 Aug 00:15
    #0

    Jag har mailat dig igår, men har inte fått något svar. Kolla skräpmailen om det hamnat där.

    Petra

Svar på tråden Jätte jätteledsen!!(klänning)behöver låna..