• druttan

Äkta märkesväskor?

Funderar på att köpa en märkesväska via internet men är rädd för att bli "lurad" undrar om det är någon här som har erfarenheter av att beställa från nätet tex e-style,flare är det äkta väskor? Verkar lite för bra för att vara sant. Eller har ni något tips vart man kan hitta nån.

• Svar på tråden Äkta märkesväskor?
  • östermalmsbrud 2004

Passa dig för att köpa på blocket, tradera, ebay, 90% kopior. För att vara 100% säker på att den är äkta är det bästa att gå till den butiken som säljer just den väskan du vill ha. Dom kostar ju en del pengar, men det kan det vara värt att betala för äkta vara än att slänga ut flera tusen för en kopia.

• druttan

Några fler goda råd =)

• Mickaela

Vilket märke är det du vill ha??? Vissa märkesväskor behöverr ju inte kosta särskilt mycket även fast du köper den i butiken. Jag köpte en ny dkny väska för tre veckor sendan för 1400 kronor i dkny-butiken på NK. Tycker det är ett rimligt pris på en mycket snygg väska. Passade även på att köpa plånboken som matchade till :D

• druttan

Har tittat på allt från mulberry, gucci till LV och även DKNY har kollat på deras hemsidor men ingen aning vart de svenska priserna ligger på men antar att de är ungefär vad det skulle kosta om man omvandlar valutan. Skulle va bra om man kunde hitta lite billigare priser fast samma väskor. Kollat på sidor som säger sig ha en viss % rabatt osv men vet inte om de är äkta.

• Mickaela

Okej. Jag har tyvärr inte någon erfarenhet av att köpa märkesväskor via internet, men ja vet att jag själv inte skulle göra det. För dom flesta är som sagt falska. Om du ska få en äkta via nätet så tror jag inte att dom kommer vara särskilt mycket billigare där. Därför tycker jag, lägg hellre lite extra så vet du att den är 100 % äkta :D

• druttan

Ja bäst är det nog att gå till butiken så att man inte köper grisen i säcken och inte vara dumsnål. Tack för råden

Svar på tråden Äkta märkesväskor?