älska någon efter en vecka??
Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till min väninnas nya förälskelse...
Hon har träffat en kille via nätet och han var väldigt "på" från första stund. Efter deras första dejt (innan dess hade de bara pratat litegrann på tfn) skrev han långa mail till hennes om hur underbar hon är, hur otroligt mkt hon betyder för honom osv. Han skickade flera sms per dag, ringde en massa ggr bara för att få höra hennes röst. Hon tyckte då att han mest var jobbig och klängig. Några dagar efter den första dejten skulle hon resa bort en vecka, redan då föreslog han att han skulle möta upp med henn där (utomlands alltså...). Hon ville inte, tyckte nästan att han var obehagligt efterhängsen. Men så efter deras andra dejt vände allt på något sätt tydligen - nu är de ihop och ses flera ggr om dan t o m. De har känt varann ca 2 veckor och båda två säger "jag älskar dig" till varannn säkert 30 ggr om dan, har hon berättat. Jag vet inte hur jag ska reagera på det här. Min kompis säger att hon vet att hon kommer gifta sig med honom och att de pratar om barn etc. Jag har lust att bara skaka på huvudet och säga "skärp dig" - är jag oromantisk och opassionerad eller...? Tycket bara det här känns så konstigt och hysteriskt, men jag kanske är tråkig...