stjärntecken
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
emmalisa och victory
tyvärr e ja ju ingen expert, speciellt inte när mina böcker e långt borta:) . Men jag ska svara så fort jag har dom här!
Annars kan jag ju säga lite om era teckens personligheter.
Fisken är anpassningsbar och känslig. Väldigt vänlig och hjälpsam. Har en tendens att va slarvig och ganska hemlighetsfull.
Tvillingen har alltid många järn i elden. Väldigt aktiv och snabbtänkt. Tycker om att uppleva nya saker. Sånt som går på rutin e inget för en tvilling. Är självständig ock kan va lite lynnig.
Som sagt, jag återkommer med det "väsentliga" :)
Ok, nu har jag lite info om fisk-tvilling.
citerar boken: "Det är ingen god ide att låtsas som om tvillingarna och fiskarna är soltecken som passar lika bra ihop som jordgubbar och glass". Tvillingen blir dämpad av fisken och fisken blir kvävd av tvillingen...
Men allt funkar, bara man vill :)
Kan säga att fiskmannen trivs med lejonkvinnan! Han tycker om när nån annan dominerar, det gör livet lättare, han slipper att ta onödigt ansvar :)
Lejon och fisk e inte lika av naturen utan måste lägga ner energi för att uppnå harmoni, men förhållandet har goda förutsättningar att bli tillfredsställande!
Pernilla 25
Vädursman + fiskkvinna = En riktig parbildning! Deras förhållande kan frambringa hans "strålande vädurshjältemod" och hennes fisktillgivenhet när den e som bäst. Man kan ungefär säga såhär: När det är bra är det som bäst och när det är dåligt är det som värst...
kombination lejon-oxen
Lejonen är för "jag-centrerade" för att ge den tystlåtna oxen den totala hängivenhet och lyndad de oftast insisterar på att få och oxen är alldeles för envis för att ge det fåfänga och stolta lejonet den blinda dyrkan de alltid insisterar på att få.
Fastän de kan komma ihop sej över sina olikheter kan förhållandet bli fantastiskt om de har tålamod med varandra. (oxen tålmodig, lejonet otåligt...)
Victory
Vad kul att ni passar bra ihop! Som sagt, allt går bara man vill ;)
Kul att man får va en liten astrolog :)
Fisk-skytte
skyttmannen dras till fiskkvinnan, 0m hon e en god lyssnare. Och fiskkvinnan lyssnar gärna tills förmånga "klumpiga sanningar" kommit fram.
om de förstår att man inte behöver vara exakt lika och alltid komma överens för att vara lyckliga, och att man bör respektera varandras åsikter så kan förhållandet bli bra.
jungfru-stenbock
När en jungfru och en stenbock träffas känner de genast en dragningskraft och uppfylls av medkänsla och förståelse för varandras åsikter:)
jungfru-vattuman e kanske inte riktigt lika bra, men inget säger att det inte skulle funka...
Jungfru-Lejon
Oftast e denhär kombinationen riktigt bra, Om lejonet kan låta bli att kommendera och ge order...och om jungfrun låter bli att kritisera.