• Bröllopstokiig

Stylist och/eller fotograf i Lund eller Malmö-trakten ?

Jag undrar om någon vet en bra stylist och/eller fotograf i Lund- eller Malmö området ? Jag har nämligen nappat på förslaget här från BT att ge fina foto på mig själv i morgongåva till min blivande ... Eftersom jag sminkar mig så lite privat så behöver jag hjälp med en proffssminkning.
    Alternativet är att jag sminkar mig på hudvårdssalong och sedan går till fotografen , men det ska inte vara vanliga bilder utan lite mer stylade. Någon som vet ?

• Svar på tråden Stylist och/eller fotograf i Lund eller Malmö-trakten ?
  • Bröllopstokiig

Prova att höra efter hos Exhibibild i Malmö. Jag har för mig att det är dom som ibland har en annons om sminkning och fotografering som ett paket.
    Lycka till!

• Bröllopstokiig

smaken är ju som baken... när jag ser helt urknäppa bilder i skånetidningar tänker jag alltid - nu är det exhibibild igen - och det är det alltid. Helt ärligt, är det kul med en bröllopsbild där bruden har ett gevär och siktar på brudgummen som står med händerna uppe? Jag tycker deras bilder är gräsliga nästan alla, det verkar som att de skall försöka vara originella VARJE bild - och det blir ju lite svårt.. Så kolla upp innan du beställer!

• Bröllopstokiig

surf.to/rambring

Hon tar även "normala" bilder som är fina, inte bara galna... det bestämmer man med henne....

• Bröllopstokiig

Som stylist kan du kanske anlita tex Makeupstore, jag har för mig att de kommer ut till dej om du vill det och sminkar på plats, isf kunde du ju tagit dem till footgrafen så slipper du gå på stan helt uppsminkad.

Svar på tråden Stylist och/eller fotograf i Lund eller Malmö-trakten ?