• Millemo

Lust att ses (tråd 3)

Då var våran tråd stängd... så jag startar en ny!!

Fika? För Er som är hemma :)

• Svar på tråden Lust att ses (tråd 3)
  • TidigtUte

Hade ni det trevligt igår? Jag känner mig som värsta svikaren...
    Bestämde ni någon ny tid? Vi kanske kan ta det hemma hos någon, det var så trevligt när vi var hos frank2b.

• Bride2B..

TidigtUte, då är vi två.. Jag har ju knappt varit med något... Jag vill jättegärna hänga med och se allas bilder också :D

• Frank 2 B

Hej fruarna!
    Är det någon som är fikasugen? Vår tråd trillar bara längre o längre ner i listan.

Kram

• muminlina

Jag är alltid fikasugen! Denna vecka hinner jag inte, men nästa vecka har jag lite mer tid.

• Bride2B..

me me me... lite ont om cash men jag vill sååå gärna :) jobbar till 16 varje dag och 18 på tisdagar..... annars e jag med :)

• Millemo

Jag har lite snålt med tid - men om ni bestämmer en dag så hoppas jag att jag kan boka om det jag i så fall skulle ha inbokat... Fru Upptagen - nej Unger var det ju ;)

En helg kanske? Eller en fredag kväll? Det kanske inkräktar för mycket på kvalitetstiden med mannen? Bestäm ni!

kram kram

• Bride2B..

Jag kar nu på lördag och söndag... :)

• Frank 2 B

Nästa vecka blir bra för mig också. Jag kan just nu alla dagar.
    Hur är det med Millemo o Bride2B nästa vecka (v40)?
    Tisdag faller bort om Bride2B jobbar sent då.

• Millemo

Jag har svårt nästa vecka, fredag om ni víll fika då.. annars kanske vi kan ta det v41?

• TidigtUte

Detta låter bekant va, men jag kan ingen dag nästa vecka! V.41 kan jag alla dagar utom torsdag. Vill verkligen vara med denna gång!!!!!

Svar på tråden Lust att ses (tråd 3)