• Millemo

Lust att ses (tråd 3)

Då var våran tråd stängd... så jag startar en ny!!

Fika? För Er som är hemma :)

• Svar på tråden Lust att ses (tråd 3)
  • muminlina

hejsan! Fika låter toppen! Nu har jag snart skrivit klart vigselprogrammen :)
    Vad pysslar ni andra med?

• Millemo

Jag drömmer mest sjuka drömmar.... nerverna har förmodligen börjat spöka... ;(

Annars är det program för både vigseln och festen som står på agendan - tänkte ta mig till en sömerska oxå o få klänningen fållad.

• TidigtUte

Hej tjejer!!!

Nu e man hemma i Svedala igen
    Våran blombutik som vi anlitat för att göra buketten har konkat.... dom ringde idag.... Hoppas det löser sig, vi fick nr till samma butik i Kålltorp så det löser sig nog men det är ju typiskt våran tur!

• Millemo

Stackars TidigtUte!!! Huuu - det är absolut inget man vill vara med om nu i sista sekund....

• TidigtUte

Puffar lite till....
    Ingen fika planerat?

• muminlina

Hur går det med förberedelserna TidigtUte? Snart är det ju dags för dig :)

• TidigtUte

Muminlina - Jo det går faktiskt riktigt bra! Det mesta är klart, nu e de bara småsaker kvar....
    Fredagen blir en hektisk dag, då ska allt göras iordning i lokalen, baren ska installeras, alkoholen ska hämtas osv. Så det blir rätt hektiskt då...puh!

Har jättesvårt för att sova, tänker bara på bröllopet och småsaker som man kan göra osv. Nu börjar nervositeten komma smygande... eller snarare, pirrigheten och så.

• muminlina

ah va spännande :) allt kommer säkert att gå jätte bra. Ska bli kul att se bilder sen!

• muminlina

TidigtUte - om du tittar in här innan ni grifter er vill jag bara önska er en jätte trevlig dag! Ser ut att bli fint väder iaf. Njut av dagen! Kram

Svar på tråden Lust att ses (tråd 3)