• Mrs gika

Skaraborgsbrudar

Hejsan!

Här finns det en skaraborgare till, skövdebo för att vara exakt!

• Mrs gika

anderssonskan midsommaren 2004 :

Vilka fina bilder!!

Längtar till vår stora dag, men oj vad mycket att göra!

• Mrs gika

överlycklig: vi ska gifta oss i skövde den 1/7 nästa sommar.....

Man har ju märkt nu hur pass mycket det är inför bröllopet, har varit med en kusin och planerat hennes bröllop men det är ju en helt annan sak när det är ens eget!!

vi har bokat kyrka, tittar runt på vart vi kan hålla festen vi blir ganska många så det är ett problem för oss. Har fastställt menyn och kollar runt på olika catering´s som kan tänkas vara bra....

provade klänning i förra veckan men har inte hittat någon som jag har fastnat för än!

men det är ju mycket kvar att göra, hur har det gått för er?

• Mrs gika

Javisst klart vi kan det, lite extra tips och ideér är ju aldrig helt fel!!

Själv så är jag 26 och jobbar på Ica Maxi, min m2b är 25.

Vi har som sagt:

Bokat kyrka: St: Matteus
    Lokal vet vi inte än, har inte hittat någon som rymmer antalet gäster.

Är nästan klara med gästlistan, 120 gäster

Präst blir min m2b:s doppräst

Har hittat min klänning nu, på cams

Meny är klar, har dock inga servitörer än.

Det är som du säger man glömmer säkert något för det är ju så mycket, men vad roligt det är !

• Mrs gika

okej, jag tyckte jag kännde igen dig!! jag har jobbat där i 5 år.....

vi har inte hittat någon fotograf, har ringt runt men inte inte bokat någon men det lutar åt doverholm.....

frisör är bokad sen en längre tid tillbaka, min kusin är frisör så det vart ett självklart val.....

fast ni letar efter en bra underhållare, eller ett mindre "band" som spelar en salig blandning av musik så har du några tips om det så.....

ha en bra dag i regnet....

• Mrs gika

Hallå...
    Nä då var det inte så många i vår ålder men nu är det desto fler!!

Jag har ingen susning än vilka vi ska ha som spelar, har fått lite nr från en kusin som hade samma problem när hon gifte sig. Så det blir en telefondag idag..

Ha det bra i snön!

• Mrs gika

Förstår precis hur du menar!!

Vi har inbjudningarna näst intill klara, jag har gjort en skiss på hur de ska se ut och köpt papper och "test-gjort" ett par stycken i olika stilar, gör dom själva nu ska vi bara bestämma oss över vilken det skall vara!!

• Mrs gika

Den va fin!! Tycker helt klart du ska använda den!!

• Mrs gika

Cattis 28

Jag har varit inne på cams, och har hittat en klänning där (dock ej köpt än)! Fast ska även gå in till Kristina-Boden på Rådhusgatan, skadar ju inte att titta är ju dessutom 10% rabatt (under november månad) där vilket jag känner är ett plus i kanten.

Men även ett risktagende eftersom vi inte gifter oss försen 1 juli 2006, kanske bara jag som är nojjig men tänk om klänningen inte passar sen när väl dagen D är inne??!!!

Svar på tråden Skaraborgsbrudar