• ~ 27 Aug ~

Billiga champagneglas?

Vet ju att det finns på Ikea,men finns det kanske ännu billigare (och snyggare) någonannanstans?

För "Rara" på Ikea kostar väl 25 kr styck,eller?

• Svar på tråden Billiga champagneglas?
  • fantasybrud

är det många det gäller för det finns ju ibland folk som säljer här på BT.

• ~ 27 Aug ~

Så sant,kikade igenom förut men hittade inte några..

Ja, runt en 70 stycken typ..

• kajsakajsa

Ikeas "svalka" kostar 39 kr/6 st. Annars såg jag tidigare i somras 6 st för 29 på rusta. Plastglasen ligger väl runt 3-4kr/st annars.

• Millicent

När min mamma fyllde 50 (iofs för 3 år sen...) hade MIO rea på 6-pack med glas ganska billigt. Kolla där! :) Det är så lätt att man "snöar in" på IKEA bara.

• ~ 27 Aug ~

KajsaKajsa & Millicent:

Tack för tipsen! Ja,det är ju faktiskt rätt lätt att man bara snöar in sig på Ikea..

• Ananas

27 aug

var bor du? Jag har en hög som står i vårt förråd... Det är inte så jättemånga (IKEAs svalka). Det är nästan 20 st tror jag...

• Millicent

~27 aug~ : Precis... många andra möbelaffärer har ju ofta husgeråd och sånt! Lycka till i jakten! ;)

• ~ 27 Aug ~

Ananas:

Jag bor i Hallunda,söder om Sthlm..
    Vad skulle du vilja ha för dom? Är ju lite jobbigt att frakta dom, men bor du i Sthlmsområdet så köper vi dom gärna av dig..! (till ett hyfsat pris dvs)

• Ananas

Bor i Uppsala så det är ju en liten bit... Om ni vill komma och hämta dem så får ni dem av mig! :)

• ~ 27 Aug ~

Ananas:

Okej..Va synd att vi inte bodde närmare varann då..Men tack iallafall,jättegulligt tänkt av dig!

• Ananas

Lycka till med champagneglasjakten! :)

• ~ 27 Aug ~

Ananas:

Tack så jättemycket!

• Qliana

Kanske kan du köpa billigt vid/efter nyår?

• Brud i Sundsvall

Kan du inte hyra av ett cateringbolag då? Det ska vi göra..

• ninakaarina

Har hört att Ikea säljer för 1:- st just efter nyårsafton! *tipsar*

Svar på tråden Billiga champagneglas?