Billiga champagneglas?
Vet ju att det finns på Ikea,men finns det kanske ännu billigare (och snyggare) någonannanstans?
För "Rara" på Ikea kostar väl 25 kr styck,eller?
Vet ju att det finns på Ikea,men finns det kanske ännu billigare (och snyggare) någonannanstans?
För "Rara" på Ikea kostar väl 25 kr styck,eller?
är det många det gäller för det finns ju ibland folk som säljer här på BT.
Så sant,kikade igenom förut men hittade inte några..
Ja, runt en 70 stycken typ..
puffar lite..
Ikeas "svalka" kostar 39 kr/6 st. Annars såg jag tidigare i somras 6 st för 29 på rusta. Plastglasen ligger väl runt 3-4kr/st annars.
När min mamma fyllde 50 (iofs för 3 år sen...) hade MIO rea på 6-pack med glas ganska billigt. Kolla där! :) Det är så lätt att man "snöar in" på IKEA bara.
KajsaKajsa & Millicent:
Tack för tipsen! Ja,det är ju faktiskt rätt lätt att man bara snöar in sig på Ikea..
27 aug
var bor du? Jag har en hög som står i vårt förråd... Det är inte så jättemånga (IKEAs svalka). Det är nästan 20 st tror jag...
~27 aug~ : Precis... många andra möbelaffärer har ju ofta husgeråd och sånt! Lycka till i jakten! ;)
Ananas:
Jag bor i Hallunda,söder om Sthlm..
Vad skulle du vilja ha för dom? Är ju lite jobbigt att frakta dom, men bor du i Sthlmsområdet så köper vi dom gärna av dig..! (till ett hyfsat pris dvs)
Millicent:
Tack tack!
Bor i Uppsala så det är ju en liten bit... Om ni vill komma och hämta dem så får ni dem av mig! :)
Ananas:
Okej..Va synd att vi inte bodde närmare varann då..Men tack iallafall,jättegulligt tänkt av dig!
Lycka till med champagneglasjakten! :)
Ananas:
Tack så jättemycket!
Kanske kan du köpa billigt vid/efter nyår?
Kan du inte hyra av ett cateringbolag då? Det ska vi göra..
Har hört att Ikea säljer för 1:- st just efter nyårsafton! *tipsar*