• marfa

Träff i Linköping!!

Hej på Er!
    Som Calice skrev i den andra tråden är det hög tid att vi bestämmer ett datum för nästa träff.
    Problemet är att jag inte har en aning om vad jag gör efter bröllopet.
    Men det är ju bara att bestämma en helg, så kommer jag ner till Linköping.
    Vi kanske skulle ordan att typ gå ut och äta något trevligt eller så? Eller ta en fika. Eller vara hemma hos någon.
    Ni är välkomna till Stockholm om ni vill ;)
    Lämna gärna förslag, så ska vi nog lyckas hitta en helg, och gärna inte för sent.

Stor kram
    Marfa

• Svar på tråden Träff i Linköping!!
  • na76

Hej

En bit mat låter trevligt att gå ut och äta tillsammans. Jag kan närsom, en lördag vore kanske trevligt. Vad sägs om den 20/8?
    Ha det bra alla. Lycka till med bröllopet Marfa.

• marfa

Hej!
    Jag vet inte om vi är kvar till lördagen, ska höra med J.
    Börjar bli lite nervös nu, men det ska nog gå bra. Jag tror att jag har det mesta under kontroll. Sånghäftena blev klara idag och det är skönt. Sen är det mest smågrejer kvar.
    Ha det bra alla fruar.
    Kram fröken M

• Fru Calice

Åh Marfa, blir så sprittig o glad i kroppen över att tänka på vad du har framför dig! Är väl för tidigt att säga lycka till men det skiter jag i. Lycka till!
    Jag ska antagligen på möhippa lördag den 27/8 så helgen innan passar mig bra. Men om marfa inte kan då så vi kanske kan hoppa fram ytterligare en helg? Vore ju kul att få se bilder från alla bröllop och hinner du framkalla på en vecka marfa?
    För övrigt tycker jag alla förslag är bra förslag, fika, middag, ute, hemma. Jag är på!
    Kram kram kram

• sandella

Jag kommer jättegärna om jag har möjlighet, det är nämligen väldigt mycket inplanerat på helgerna i augusti. Men som sagt det är nästan omöjligt att hitta en dag som passar alla.

Den 20/8 kan inte jag för då är vi på kräftskiva. Söndagen 21/8 skulle gå bra.
    Helgen efter (27-28/8) skulle passa mig utmärkt.
    Helgen 3-4/9 är vi barnvakt åt min brors små änglar och ytterligare en helg framåt (10-11/9) firar vi min mans 30-årsdag med hans släkt ocg vänner i Skåne.

Jag är helt öppen för de förslag som redan givits; middag, fika etc. Om vi bestämmer oss för att vara hemma hos någon kanske det är min tur att bjuda in

Kram på Er!

/Sandella

• marfa

Vi tror att vi är kvar till helgen den
    20-21/8, men om vi ska ut och äta känns det trist, eftersom vi måste åka hem där på kvällen. Jag jobbar nämligen veckan därpå igen.
    Hur är det annars med fredagen samma helg?
    Vi kommer ta digitalkort, så det ska inte vara några svårigheter med att i alla fall ha några kort att visa. Annars får vi väl helt enkelt ta en helg till ;)
    Men vi kan ju fortfarande ha det öppet, tills alla har svarat.

Tack calice för lyckönskningarna. Det börjar kännas helkonstigt att vi ska gifra oss. Tänker på att vi ska stå där i kyrkan och säga "ja". Overkligt att det bara snart är en vecka kvar.
    Kram
    Marfa

• na76

Hej

Fredagen den 19/8 passar mig utmärkt. Det kan ju vara trevligt med fre eller lördag så man inte känner att man måste upp tidigt för att jobba dagen därpå utan man kan äta, dricka och prata så länge man vill.

Vore jättetrevligt att vara hos dig Sanella om det passar, vi kan ju göra som tidigare att vi köper take away eller att vi lagar mat ihop. Annars går vi ut och äter.

Marfa: Njut av denna vecka, bröllopsdagen är så fort över eftersom man rusar från den ena saken till den andra (frisör, fotograf, kyrka, fest etc).

• sandella

Hej!

Fredagkvällen 19 aug verkar vara OK för min del även på dagen 20 aug om vi vill träffas i stället vill träffas över en lunch.
    Även nära mitt hem finns en pizzeria som erbjuder pizza, kebab, sallad mm.

/Sandella

• Decorist

Hej! Låter jättekul med en träff eftersom jag inte varit med på länge. Jag kanske inte är tillåten längre eftersom vi nu firar ettårig bröllopsdag om en vecka! =) Men det skulle vara kul att vara med ändå!

Jag kan nog både den 19:e och den 20:e... har inte så mycket planerat framöver förutom jobb...

Ha det så bra! /Caroline

• marfa

Självklart att du är välkommen Decorist. När träffen är kommer de flesta vara fruar ;) tycker att det vore jättekul att se dig igen.
    Ser ut som om fredagen kan vara en bra dag?
    Hälsningar Marfa

• Fru Calice

Fredagen funkar bra för mig med ser det ut som! O Sandella - du har väl ingen hund eller så? har nog frågat förut men glömt svaret...
    Caroline - klart att du är välkommen! Ser numer det här mer som kompisar som ses än som hysteriska blivande brudar! Jättekul om du kommer så jag kan visa några fler foton från vår dukning.

Kram på er! O trevlig helg!!!

Svar på tråden Träff i Linköping!!