Alex80 !!???
Hej Alex!!
Är så himla nyfiken på hur ert bröllop på Ängavallen var!! Vet inte om ni är bortresta eller om ni har kommit hem...
Kram Molla
Hej Alex!!
Är så himla nyfiken på hur ert bröllop på Ängavallen var!! Vet inte om ni är bortresta eller om ni har kommit hem...
Kram Molla
Hej Molla.
Alex80 och hennes make är på bröllopsresan till Azorerna och det är därför hon inte kan svara. Tror säkert att hon lägger in någon berättelse här när de kommer tillbaka. *ler*
/ galadriel78 (ingift släkt med brudgummen)
Hej!
Okej då... jag får väl vänta då :)
Molla
Har du kommit tillbaka ännu Alex?
/Molla :)
Molla!
Jag är tillbax från två sköna veckor på Azorerna och kommer så fort jag har mer tid att skriva en berättelse om vår underbara dag + ev. bifoga lite bilder från vår stora dag!
Stor kram från Fru Alex =)
Alex... ÄNTLIGEN!!
Jag är så nyfiken så att jag spricker, vi ska ju ha vårt bröllop där nästa år :)
Väntar med spänning....
KRAM!
Alex.... jag är så nyfiken på berättelse och bilder från Ängavallen. Vi ska ju ha vår fest där nästa sommar, och det hade varit så himla roligt att få höra lite om hur ni hade det!
Kram Molla
Åh, Molla! Jag har inte glömt dig men vårt internet och telefoni har varit borta i över 2,5 vecka för oss därhemma så jag och mannen har inte haft någon möjlighet att fixa med bilder osv. Sen har det varit väldigt mkt enda sen bröllopet. Tackkort som skall ut, engångskameror som skall lämnas in, en massa födelsedagar och jobb.... Skrämmande så snabbt livet rullar på och man kommer in i sitt ekorrhjul igen efter bröllopet. Nu två helger framåt skall mannen bort men jag skall i alla fall försöka sortera våra bilder. Vill inte skriva en berättelse utan korten=)
Håll ut- jag har inte glömt dig! Kommer lägga ut vår berättelse och bilder uner "Bilder- berättelser m.m." så att du vet!
Ha det gott/Alex=)
lääääängtar :)
kram molla
Alex, jag längtar fortfarande:)
/Molla
Har jättedåligt samvete att jag inte tagit tag i vad jag lovat, dvs att lägga ut bilder och berätta om vår dag men det har varit bautamkt de senaste månaderna.... Skall försöka ta mig i kragen till helgen då den än så länge ser relativt "tom" ut!
/Alex=)
Jag försöker att vara tålmodig ;)
/Molla
Molla, hoppas du har sett att jag varit duktig i helgen och äntligen fått tummarna loss!!! Här får du både bilder och lite berättelse från vårt bröllop på Ängavallen=)!
Vi hörs!