• Pst

Erotisk film

Hej,
    är det någon av er som vet någon riktigt upphetsande erotisk film? Som man inte börjar jäspa åt efter 5 min.......

En fråga till:
    Ni som tittar på p-film tillsammans med er partner, "hur" brukar ni titta?
    Hm, konstig fråga men alltså, tittar ni på filmen först, eller blir det bara att filmen är på i bakrunden medan ni själva "håller på"............

Lägger även in så att det hamnar under Tips o idéer

• Svar på tråden Erotisk film
  • Moloko

Kanske inte så konstigt att discodivan reagerade som hon gjorde med tanke på att detta är ett bröllopsforum. Måste säga att jag oxå höjde ett ögonbryn över din fråga.

Inte för att jag bara tror att det är män som tittar på p-rullar, men ibland kommer här ut frågor som inte är speciellt bröllopsrelaterade och då blir man lite konfundersam.

• Pst

Hejsan Moloko,

Jag håller helt o hållet med dig. Men jag skrev frågan bara för att jag trodde det var ok, med tanke på alla andra inlägg som finns här.
    Det är jättemånga inlägg som inte gäller just bröllop, men som jag tycker är helt ok ändå eftersom det rör själva livet man har tillsammans, både före och efter ett bröllop.
    Men jag kanske har fel, i sådant fall ber jag om ursäkt.

• Moloko

Nej då, inte behöver du be om ursäkt!!

Tänkte bara 'försvara' discodivan lite eftersom jag förstår varför hon reagerade som hon gjorde

Hoppas du får hjälp här inne med din fråga!

• Mondeo

Jag tycker pst's fråga var helt normal. Jovisst är detta ett bröllopsforum, men läser man under till exempel relationer är det många som undrar över saker som inte bara har med brölop att göra.
    Skärpning tjejer.

Som svar på Pst's frågor så vet jag inga bra filmer på rak arm, men jag o min partner kan ibland slötitta tillsamans för att det sedan ska gå riktigt vilt till.. Och vill man ha på i bakgrunden kan man väl ha det med, det gör man som man känner. TYvärr är ju inte alla filmer så bra, men visst finns det bra erotik även för oss tjejer som inte bara går ut på att männen tillfredställs.

Testa vetja!

• Pst

Ok, alla missförstånd utklarade, skönt.

Är det nu någon som vet någon bra film, som inte är för grov.

Discodivan:
    Nyfiken som jag är kan jag inte låta bli att fråga?
    Hur kommer det sig att du har bilder ute på en 6 sida, är du inte rädd att någon du känner ska se dem?

• LisenL

Jag måste oxå säga att jag tyckte frågan var okej om man jämför med vilka andra frågor (ej bröllopsrelateradee) som dyker upp här.. Varför blir tjejer lätt så taskiga mot varandra?!?

Tyvärr vet jag på rak arm ingen titel men kolla på RFSU´s hemsida. De har nog filmer att beställa som borde hålla en viss kvalite.

• discodivan

det är inga ansiktsbilder

• Jersey

pst: på dvdforum.nu finns två artiklar som behandlar detta ämne. Skriven av ett par där både hon och han ger sin syn på respektive film.
    www.dvdforum.nu/

Trist hetsjakt du råkade ut för

• Pst

Jersey och alla ni andra: TACK!!
    Visste att ni fanns där, helt klart.

Svar på tråden Erotisk film