> NokGroda
Jag är också inne på "att jag skulle inte falla för någon som haft 300 partners" och då inte för att jag på något vis ser det som "sämre", utan mer som sades tidigare, att antagligen dennes personlighet helt något annat än det jag brukar falla för. Jag menar, 300 är ganska extremt, då får man ha haft rätt gott fokus på att hitta nya sexpartners hela tiden. Nåja, det beror självklart på hur gammal personen är, men säg att han är 40, har varit sexuellt aktiv sedan 15, det gör 12 sexpartners per år, det ger inte mycket tid till annat än dejting *S* Nu tycker jag att den här antalsdiskussionen är rätt ointressant, vi är alla människor och det är olika, av olika anledningar o.s.v. så länge man är en bra person spelar antalet ingen roll (och där har du helt rätt NokGroda, människor kan förändra sig) När den här diskussionen kommer upp tas alltid det där stora antalet upp men är inte det rätt ointressant? Det måste ändå vara rätt få som hunnit med så många.
hmmm... kanske är det helt enkelt så att vi alla egentligen inser att det är rätt meningslöst att diskutera vilket antal som är "rätt", eftersom det inte finns ett svar, och därför kommer det där extrema antalet upp eftersom det kan alla uttala sig om utan att på riktigt behöva vara så oroliga för att hamna i situationen och behöva testa sin åsikt.