"Hjul som tränar magen"
Var kan mna köpa ett sådant där hjul som tränar magen. Ett sådant som har två handtag och som man står på alla fyra och rullar framåt
Var finns de?
Var kan mna köpa ett sådant där hjul som tränar magen. Ett sådant som har två handtag och som man står på alla fyra och rullar framåt
Var finns de?
Finns på Rusta och Ullared!
Har för mig att TV-shop har sånt...
Jag läste i tidningen om någon som köpt en sån där lite billigt och handtagen hade lossnat eller om hon bara tappat greppet. Slog ut nån tand iaf, så var försiktig när du trimmar magen.
casall har bra sådant. utan broms dock.. men de finns på Stadium. kostar typ 99:-, helt klart värda pengarna. GRYM träningsvärk efter första dagen.-..
Har sett dem på både överskottsbolaget (ÖB) och rusta....
Lycka till!!!
Det där har varit med på Plus, det var tydligen någon som hade skadat käken av den. Om jag vore du skulle jag satsa på vanliga situps istället. Gratis och mer effektivt.
Köpte min via ellos.
Visserligen är situps bra och effektivt men jag måste ändå säga det att jag tycker hjulet är bättre, det tränar både mage, rygg, armar och axlar på en och samma gång och är inte lika tråkigt som situps men ändå grymt jobbigt om man gör det rätt. Till och med min sambo som dömde ut hjulet på en gång jag köpt det med just orden "gör situps istället" ville köpa in sig på mitt hjul efter första gången han provat det. Han fick låna det gratis =) Jag har köpt mitt på ÖB för en billig peng, det är ett sådant med kåpa och handtag att sätta fast, alltså inte bara ett hjul med handtag, men de ska väl vara ännu jobbigare, de enkla hjulen alltså, inget för nybörjare. Men ta det försiktigt hur som helst.