• Min-Ah

Fruar - 23 juli 2005!

ÄNTLIGEN ÄR JAG FRU JÖNSSON!

Hade ett underbart fint bröllop!
    Toppenfest efteråt med mycket folkmusik, sång och dans!
    Nöjda, mätta och glada gäster!
    "Lagom" väder - inget regn under hela kvällen!

Sov på Tomarps Gårdshotell inatt!
    Total överraskning!

Återkommer sedan med bilder och sådant!

Ha det gott, alla!
    Hälsningar
    Fru Sofia Jönsson

• Svar på tråden Fruar - 23 juli 2005!
  • Susanne05

Papperna från vägverket kom idag. Nu försöker jag som bäst öva in en ny namnteckning - svårt!

• Min-Ah

Hejsan, flickor!
    Mina papper från Skatteverket och Vägverket har kommit. Så jag övar också på min nya namnteckning! Håller med om att det känns fint med nytt namn. Man känner ännu mer att man "hör ihop" nu! .-)

LeavesOfFortune!
    Spelar (och dansar) du också folkmusik?
    Jag träffade min make genom just folkmusiken.
    Han började spela fiol som vuxen (för fem år sedan).
    Därför valde vi att ha folkmusiken som "tema".
    På min vigselring har vi ett "F-hål" (de snirkliga hålen på en fiol) i vitt guld med en diamant i varje "böj".
    Skall lägga ut en bild på ringen med, sedan.

• Eva2

Min-Ah,
    vilken fin och härlig brudbukett!!!

• LeavesOfFortune

Min-Ah

Jag är sånglärare till yrket och sjunger och dansar gärna folkligt. Min make är däremot jazzmusiker och inte så förtjust i att dansa så det fick bli en enkel vals för oss på bröllopet... :)
    Riktigt bra idé med F-hål på vigselringen! Ska bli jätteroligt att se bilden!

• LeavesOfFortune

Måste också säga att jag är väldigt avundsjuk på er som har fått era papper ifrån skatteverket och vägverket! Vill ju också kunna börja använda mitt nya efternamn på riktigt!

• Min-Ah

LeavesOfFortune!
    Dina papper från Skatteverket och Vägverket kommer säkert snart! Är ju mitt i alla semestrar och sådant. Beror kanske också på när er vigselförättare skickade in papprena...

Jag skall skicka in körkortspapprena nu i helgen, så är de Vägverket tillhanda på måndag.
    Vi har tagit foto idag (maken tog här hemma med digitalkameran).

Hoppas det inte dröjer så länge innan körkortet kommer, sedan!

• Min-Ah

LeavesOfFortune!
    Jobbar du på musikskolan i stan?

Jag jobbar som fiollärare på Musikskolan i Östra Göinge Kommun.

• LeavesOfFortune

Min-Ah

Jag jobbar på en Kulturskolan i en kommun några mil ifrån Göteborg. Har sång- och klarinettelever, körer, orkestrar och lite annat smått och gott! Trivs jättebra!

• Min-Ah

LeavesOfFortune!

Har du 100% tjänst?
    Jag jobbar 80%. Jobbar måndag-torsdag och är ledig fredagar. Kanon med "långhelg"! Passar mig jättebra! Trivs också jättebra med mitt jobb! Har jobbat sedan 1999-2000.
    Gick du Musikhögskolan i Gbg?
    Jag gick i Örebro 1994-1998.

• Cazy

Min papper från skatteverket kom på torsdagen efter bröllopet=) så jag har varit fru L länge nu =)))
    Körkortet är inskickat sen i måndags.
    Har börjat vänja mig vid mitt nya namn nu men skriver fortfarande fel ibland

Svar på tråden Fruar - 23 juli 2005!