Några brudar från Södertälje här?
Jag är bara lite nyfiken på om det finns fler Södertäljetjejer här?
Jag heter Elin, bor jag i Pershagen och ska gifta mig i Trosa på nyårsafton.
Jag är bara lite nyfiken på om det finns fler Södertäljetjejer här?
Jag heter Elin, bor jag i Pershagen och ska gifta mig i Trosa på nyårsafton.
finns det fler brudar från södertälje????
Nonika,
Jag är född i Trosa, bodde mina första 10 år där. Flyttade därifrån 1990. Så därför blir det just i Trosa vi gifter oss! Dessutom är det så fint där, finare än i Södertälje där jag bor nu. Vi gifter oss i stadskyrkan, där jag är döpt och där mina föräldrar gifte sig, så det känns jättebra!
Visst vet jag var Stensund ligger! Ska ni gifta er utomhus eller inne i själva herrgården (eller vad man kallar det...)? När är ert bröllop?
/ Elin
Hur går det för er andra med planeringen? Ni har ju lite mer tid på er, eftersom flera av er ska gifta er nästa sommar - men ändå, hur går det?
Vi har det mesta klart nu inför nyårsbröllopet. Min klänning är köpt, restaurangen är bokad & menyn bestämd, brudgummens kläder är bokade, frisör & smink är bokat, brudbuketten är så gott som bestämd, fotografen är fixad, boende för bröllopsnatten är bokat, bröllopsresan fixad...
Vi kommer att skicka ut inbjudningskorten någon gång i september så jag håller på med slutjusteringen av dem nu.
/ Elin
Hej! Heter Lena och bor i Södertälje. Ska gifta mig 26 november!!
Vi har kommit ganska långt med planeringen
sett ut klänning
köpt till min dotter kläder
bestämmt vad vi ska ha för mat och vin och sett ut en jätte fin tårta
Bokat ett band
Bokat fotograf
Bokat frisör (vill ha fler tips utifall jag kan hitta någon bättre frisör)
Bokat lokal
Sett ut vilken bukett jag ska ha
Sett ut inbjudningskorten så det är bara att beställa sen för tryckning
letar nu efter limousin, någon som vet om det finns här i stan?
Vi har kommit ganska långt fast vi har lång tid kvar
Vi ska gifta oss i Domkyrkan i Strängnäs. Så Fotograf, blommor och hår fixas där. Men jag vet inte hur jag ska göra med sminket? måste även fixa nån slags päls eller liknande för det är ju kallt i november. Nån som vet vart man kan inhandla det?
Annars känns det som läget är under kontroll iallfall
03062006
vilket band har ni bokat "nyfiken"?
feb25
vi har bokat ett band från stockholm som är bra och inte så dyrt
maila mig så kan du få mer info om detta band
miaericksson@hotmail.com
Hejsan,
Kommer att gifta mig i Södertälje (med omnejd) ej södertälje bo men har varit i många år....
Är det någon som har förslg på vart jag kan vända mig för bra bröllopstårtor, och pris för detta?
bra bröllopstårtor kan du hitta på wannesas weddingcakes eller castello konditori
lycka till
puffar lite efter fler brudar från stan
undrar hur det går i planeringen för alla brudar från södertälje????