• Elin B

Några brudar från Södertälje här?

Jag är bara lite nyfiken på om det finns fler Södertäljetjejer här?

Jag heter Elin, bor jag i Pershagen och ska gifta mig i Trosa på nyårsafton.

• Svar på tråden Några brudar från Södertälje här?
  • 03062006

heter Mia och bor i södertälje
    ska gifta oss den 3/6 06

• Smink-freak

Heter Emma, bor i Mariekäll, Södertälje. Vi ska gifta oss 26/8 - 2006

• Elin B

Hej Mia! Var ska ni gifta er?

• Elin B

Emma då, var ska ni vigas?

• Elin B

Hur ser era planer ut? Kyrkbröllop/borgerligt? Många gäster/få gäster? Catering/laga själv/restaurang? Osv osv.. Berätta!

• 03062006

Vi ska gifta oss i Taxinge kyrka ska hyra limousine att transportera oss till kyrkan
    sen ska vi ha den till festen i nykvarns herrgård
    Vi är ca 100 gäster
    färgtema: vitt och rosa
    mat:buffe
    tårta från wanessas weddingcakes
    ska även ha kombinerat dop till vårt 4 barn
    Har hyrt ett band från stockholm som ska spela på festen, billiga men jätte bra om någon är intresserade
    söker nu bara solist
    Var ska ni andra gifta er???

• Smink-freak

Elin B

Vi ska vigas i St:Ragnhilds kyrka och sedan ha festen på Cafe Ragnhild rakt över gatan. Inga långa transportsträckor där inte

• kär/lycklig

Hej.
    Roligt att se det finns lite tjejer från Södertälje här på BT. Själv bor jag halvt om halvt här i s-tälje nu. Håller på att bygga hus så snart blir det på riktigt.
    Vi gifter oss den 3 juni-06, men vi har valt att gifta oss på öland. Det har varit en dröm sen jg var liten...

• 03062006

finns det inga fler från södertälje?????

• Nonika

Nä, men från Strängnäs, och det är ju inte så långt bort! Både jag och min m2b jobbar i Södertälje. Jag kommer själv från Trosa!

Elin, vart i Trosa ska ni gifta er? Och varför just i Trosa? Vi ska också gifta osso i Trosa, ute på Stensund, om du vet vart det ligger!

Svar på tråden Några brudar från Södertälje här?