• Xena

Söker ny frisör i Linköping

Hej hopp,

Är på jakt efter en ny frisörsalong i Linköping. Någon som kan ge mig tips på någon som är bra och inte hutlöst dyra. (Det gäller inte bröllopshår, utan en frisör att gå till för vanlig klippning)

Tack!

• Svar på tråden Söker ny frisör i Linköping
  • delphi

Hej!
    Det där med frisörer är ju ganska svårt, personkemin måste stämma. Jag gillar frisörer med åsikter som gärna kommer med förslag och vågar "säga emot" mig som kund. Har bytt frisör många gånger mest för att jag är spontan det vill säga NU måste jag klippa mig och då är det ju inte säkert att favoriten har tid. Tycker att zick-zack vid hållplats borggården på storgatan är bra. Prisklass mellan men personalen är väldigt trevlig och bra. Studentpriser om det är av intresse. Annars har jag bara gott att säga om e-hair och A&A salong men de ligger något över i pris.

Lycka till!

• Nixie

Jag tycker Hairstyle är bra. En klippning kostar 370 kr där....

• UllaBulla

Jag brukar alltid gå till Helen på Salong Atina. Hon säger vad hon tycker fast på ett mjukt sätt. Det är väldigt billigt där också. Ligger på Apotekargatan tror jag den heter.

• na76

Hej

Gå inte till Salong Fame. Jag toppade mig där en gång och några dagar senare hittade jag testar som var 5 cm längre än det andra håret.

• stina27

Hej!
    Jag har varit hos alla (tror jag) frisörer hos Modefrisören. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån. Det kostar lite över 300 kr.

• Fru Calice

UllaBulla - Jag oxå!!!! Har gått till Helene sen jag gick i 8an och är alltid supernöjd!

• UllaBulla

Nejhe Calice?!?! är det sant? Vad kul!

• Yster

Har testat ett antal frisörer och blir sällan nöjd (är väl för kräsen kanske) men som någon sa så är personkemin kanonviktig. Jag har äntligen hittat rätt ställe för mig. Hårcompaniet på Nygatan/Apotekaregatan. Hade Helena först innan hon blev mammaledig och nu har jag Johanna. Båda är kanon. Kostar drygt 400 kr för klipp och ca 1200-1300 för klipp och färg. Superbra!

Svar på tråden Söker ny frisör i Linköping