Festlokal i Kungsängen?
Hej! Jag och min sambo planerar att gifta oss nästa sommar.
Någon som kan tipsa om en bra lokal att hyra för ca 100 pers i Kungsängen?
Kanske någon som hyrt hembygdsgården och vet hur många platser den rymmer?
Hej! Jag och min sambo planerar att gifta oss nästa sommar.
Någon som kan tipsa om en bra lokal att hyra för ca 100 pers i Kungsängen?
Kanske någon som hyrt hembygdsgården och vet hur många platser den rymmer?
Lene1
min syster bodde på Kungsängen hembyggsgård förut (ett av sidohusen är/var bostad) Och jag kan säga att 80 pers blit nog trångt där. Det är nog 6-7 år sen hon bodde så jag kan minnas fel, men själva huset man hyr är inte speciellt stort.
Tack Ammo! Då vet jag. Får försöka fnula vidare på bra lokal.
Tack Gisse! Jag ska kolla upp båthuset!
Hej, gammal kungsängens-bo (kommer från brunna) Min bror hade festen på Brunna krog, ligger nära Coop. Annars finns det nog inte så många lokaler, om inte Lennartsnäs har något jag inte känner till.
Bluebride: Ok. Det kan man ju kolla upp.. Tack för tips!
Hej Lene 1,
tack så mycket. Just nu känner jag mig faktiskt väldigt lugn och inte så nervös. Hade en liten sista genomgång i fredags och just nu så sitter sambon och jag och bara väntar känns det som.
Hur går det för dig i ditt letande efter festlokal? Håller alla tummar för dig. Du har så mycket kul framför dig med all planering och så....
Bara 12 dagar kvar nu...
Jo, då det har väl varit ganska lugn med planeringen den sista veckan då vi varit iväg på en semester tripp! Ska börja ta tag i det igen..
Åh, va spännande för er! Inte många dagar kvar nu
Ja nu är det inte många dagar kvar. Ibland ryser jag och ibland så känner jag mig kolugn. Konstigt vad ett bröllop kan göra med en.
Var hos en tjejkompis igår som visade mig sin klänning hon ska ha på sig. Ska bli så spännande att se hur fina alla kompisar och familjen är.
Har du hittat vilken modell du vill ha på klänning osv??? Nyfiken....
Näe, inte riktigt så där.. Min svärmor ska få hjälpa mig att sy tänkte jag men jag vill ha en stilren klänning. Inte för mck "fluff och puff". Får se vad det blir för något.
Lene1, låter fint. Jag gillar inte heller när det är för mycket rysch och pysch. Framförallt när man är ganska kort som jag är så är så tror jag att man skulle se ut som en stor maräng.
Min klänning hittade jag av "misstag" nästan ett år innan. Skulle bara ut och prova med min mamma men hittade en som jag föll för på en gång. Nu hänger den här bredvid mig i ett stort påslakan för att inte sambon ska få se. Längtar tills dess att jag får ta på mig den.
Hej Lene, fick du tag i någon lokal?