• Snuffsan

Bröllopsbil: vad väljer ni?

Hur ska ni pryda bilen? Vad väljer ni för transport? Berätta gärna.

• Svar på tråden Bröllopsbil: vad väljer ni?
  • Räv

Hur får ni fast blommorna på bilen?

• gladhannapanna

Vi åker nog vår egen bil från kyrkan till fotografen, från fotografen till festen åker vi häst och vagn!

• Tissa

Vi har bokat en vit limousine

• Izunia

skrattmasen:

Vi vill ocksa aka häst och vagn, och jag är nyfiken pa vad det far lov att kosta. Hur mkt ska ni betala?

• stressad brud

vi ska åka i en knallröd peugeot cab, den är snygg som den är tycker jag så vi pyntar inte.

• Skrutthumlan

Vi ska ha en mercedes SLK cab, typ -02, silver färgad.

Hade helst velat ha en gammal bubbla cab..men men...merca funkar också

/Skrutt

• lillsmurf

Vi kommer att åka en vit Rolls Royce Phantom V 1962 limousine! Jättefin!

• brud 2005?

Vi åker båt, vilken sort vet jag inte riktigt. Men den är rätt stor, vi är sex personer plus han som kör. Det ska bli jättekul. Vi kommer ha en backupbil om det skulle tokregna.

• Meddelande borttaget
  • greta27

Vi ska åka bokbuss - tro't eller ej!!!

• Ejlis

Vi åkte Minilimo, dvs Mini Cooper-limo.
    Hur ballt som helst!!

Ägaren hade satt svenska flaggor i hållare framtill.

Bilder längst ned under "Kyrkbacken":
    web.telia.com/~u85627843/

Det är enl. ägaren Sveriges enda och den kommer att vara med i årets julkalender.

• Bluebride2006

Vi ska åka häst och vagn däremot vet jag inte hur vi ska ta oss till kyrkan, förhoppningsvis får vi se till att vår bestman (även om han säger nu att han inte vill, för han tror inte på vårat förhållande med tanke på tidigare) kör oss.

• Ybrud

jag vill försöka åka i en BMW z3 eller liknande sportbil. Vi får se hur det blir då dagen kommer!

• Lucyinthesky

Min pappa vill köra oss i sin Oldsmobile från 58, så det får han väl!
    Konstig kontrast mot våra medeltidskläder :)

• Primrose

Vi har tänkt göra en bröllopsritt, dvs rida tillsammans på en häst från vigselplats till festplats. Vi kanske ska dekorera hästen? Vet ej... De är vackra ändå!

• AnelP

Hej!
    Vi ska åka i min pappas gamla vw bubbla cab från kyrkan till festen.Han har gjort i ordning den nu så den är jätte fin.

Svar på tråden Bröllopsbil: vad väljer ni?