• FinFin

erfarenhet av engångskameror?

Är det mörkt så blir det inga bra bilder utan blixt (de blir korniga & mörka). Tänk också på att det är NI som får betala för framkallning av alla rullar efteråt...& det kanske inte är så många "bra" bilder. Vi har valt bort engångskameror, eftersom de flesta av våra vänner har små digitala kameror. Dessa bilder kan man både dela med sig av via dator & dessutom göra papperskopior på om man vill!

• FinFin

Jag fotograferar mycket själv & är därför lite extra "kinkig"...Det beror lite på hur många gäster ni ska ha oxå (hur många kameror ni tänkt ha). Om det inte blir så dyrt, så kan det ju vara värt det ändå (så blir det vad det blir!) Vi ska ha en kamera stående vid gästboken oxå, så då blir det lite självporträtt & sånt där!

• FinFin

Jag har tre kompisar som fotograferar mycket, så de ska dela på "jobbet" under dagen. Sen har vi tänkt lägga en digital pocketkamera vid gästboken. Vi har två kompisar som ska turas om att filma oxå, så jag tror att vi ska bli tilltäckligt dokumenterade Har hört om några som hade ett "Robinson-bås" dit gästerna kunde gå in & sätta på en videokamera & säga något till brudparet-lät kul!

Svar på tråden erfarenhet av engångskameror?