• Mimmi27

Dentway tandblekning

Jag hittar inte gamla tråden om tandblekning och är för otålig på att vänta på sökfunktionen, så jag hoppas att ngn kan hjälpa mig!

Vad har ni för erfarenhet av Dentway? Jag har nu tagit slut på gelén (allt gick åt till överkäken) men ser endast en liiiten skillnad mot underkäken. Det kan ju vara så att det tar lång tid för mina tänder att blekas. Men hade gärna fått lite åsikter om Dentway innan jag beställer mer.

• Svar på tråden Dentway tandblekning
  • Medveten

Köp EVA-vit tandpulver, billigt och funkar jättebra :)

• Swedie

Eller beställ Crest Whitening strips Preminum från USA, de funkar SÅ bra!!

• Lilla-Lina

vart får man tag på EVA-vit- produkter och hur fungerar det?

• Bruden från skåne

Jag rek. white teeth från tradera ,manfåt bett skena gel mmför max 130 kr
    fungerar verkligen.säljaren är topp
    "mp3 saleout " heter han.....snabb leverans mm

• Mimmi27

Tack för tipsen, jag ska testa något av detta nu.

• Brunkullan

Bruden från skåne:

Menar du att du att du tycker den tandblekningen fungerar bra? Jag har nämligen också köpt från honom/henne, och jag märker ingen skillnad eller effekt. Har provat tandblekning tidigare, och då kände man verkligen hur det "bubblade" på tänderna, men det märker jag inte denna gången - gör du det??

Jag tycker det är jättesvårt med denna tandblekning, för jag tycker att jag fått dåliga produkter två gånger!!!

• Tandblekning

Tråkigt att vissa inte har upplevt någon skillnad.
    Jag är återförsäljare åt USAs största produkt, och nu har den även kommit till Sverige.
    Om du går in på Köp & Sälj så kan ni komma i kontakt med mig därigenom.
    Nu i Juli har vi 100:- rabatt vid köp av 1 pkt, och hela 250:- rabatt vid köp av 2st pkt. Jag besvarar på alla frågor och hoppas att jag kan göra er nöjda.

• Brunkullan

När det nu finns en återförsäljare för tandblekning på tråden, så vill jag fråga Tandblekning följande:

Visst är det väl så att det känns när man använder 35 % gelé?? Att det blir den här "bubblande" eller "frätande" känslan på tänderna???

Är det Du/Ni som säljer på Tradera också??

• Mimmi27

Swedie

Köper du dom på nätet? Vilken sida isf?

Svar på tråden Dentway tandblekning