Min-Ah
Nu när jag läste mitt förra inlägg inser jag att jag antingen var trött eller helt enkelt i andra tankar... Det verkade skumt iaf... :-/
Anledningarna till att dopet dröjt är flera, ingen präst eller ingen kyrka när vi velat, föräldrarna bortresta, faddrarna bortresta, min M2B's söner har inte kunnat komma... Listan kan göras lång. När så han friade (den 18 maj i år), tänkte vi att har det dröjt så här länge med dopet gör det nog inget att hon hinner bli ett år också...
Angående foundations
Om jag minns rätt har jag haft Lancômes Teint Idole tidigare, känner liksom igen det... Nu har jag haft en av Cliniques foundations som jag har varit rätt nöjd med (täcker bra, sitter bra, känns knappt), men efter ett tag insåg jag att jag blev KRITVIT i ansiktet på foton. Märktes dock inte live... Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska använda framöver. Nu under sommaren använder jag inte så mycket smink överhuvudtaget, men jag ska ta och prova lite olika...
Börjar det inte närma sig tiden för ert bröllop? Hur går det med planeringen? Nerverna? Själv blir jag nervös bara av att tänka på allt jag INTE gjort ännu... Puh!!!
Ska kolla upp den där sprayen från MakeUpStore....! Tack för tipset!