Frisör/Make Up Kungälv
Är det någon som har tips på frisör och make up i Kungälv eller trakten däromkring. Har någon här fixat till sig hos Kungälvs Hairteam? (Tony Nordin) Erfarenheter?
Är det någon som har tips på frisör och make up i Kungälv eller trakten däromkring. Har någon här fixat till sig hos Kungälvs Hairteam? (Tony Nordin) Erfarenheter?
A&år på västra gatan Ann heter ägaren och är nogrann, trevlig och duktig.
Mia2
Åh, vad bra! Tack Mia2 för tipset!! Vet du om hon gör både hår och make up?
Trevlig midsommar!!
Anna
Foto-& hår studion i Kungälv ska också vara bra. Jag ska själv dit då de har hår ,makeup och även fotografering på samma ställe.
Underbart att slippa fara runt på flera olika ställen då man är tillräckligt nervös och stressad ändå på denna stora dag.
Om inte Ann kan göra makeupen kan jag rekomendera att göra den hos Eva-Lena, hon har salong på Pulsen tel: 0303-19940. Helt underbar tjej och super duktig.
Gilla,
Jag har också haft kontakt med Foto- och hårstudion. Verkar väldigt bekvmt att få allt på samma ställe. Men vi har fått ta en annan fotograf som kan den tiden vi vill och då funderar jag på att även byta smink och frisör om det är någon som har erfarenhet från någon som är riktigt bra.
När ska du gifta dig? Skulle vara intressant att höra vad du tycker om foton och hår/sminkning.
Lycka till!
Och tusen tack för alla tips!
Ylva!
Ann gör både makeup och frisyr. Provsminkning och provuppsättning ingår i priset(har jag för mej) tel 0303-15330 tror jag....hon har varit frisör sedan jesus gick i kortbyxor. Lycka till!
Mia2
Jag testar att ringa till Ann - tack för tipset Mia2!
Anna!
Jag ska gifta mej den 13 juli 2002.Jag ska dit nästa vecka för konsultation och genomgång med tider o.dyl. Har varit där och tittat och det är väldigt mysigt och känner en hemtrevnad när man kommer dit.
När ska du själv stå brud? Jag lovar att skriva och berätta. Lycka till med ditt letande.
Gilla, jag ska gifta mig den 24 augusti. Skulle verkligen uppskatta om du berättade hur det var och vem du får hjälp av (det är visst minst två olika kvinnor som gör hår och makeup där)
Hoppas att din bröllopsdag blir minst lika bra som du hoppas!
LYCKA TILL!!!
Anna
Anna, nu har jag varit på konsultationen och det är en ung tjej som heter Marie som ska både göra håret och sminka mej.Det brukar vara hon som sminkar där.Jag är jättenöjd och känner mej mycket trygg med henne.
Jag kan rekommendera henne till dej.
Nu är det 9 dagar kvar och är jättenervös.
Har dina nerver gjort sej till känna ännu?
Kram och lycka till.
Tack, Gilla för att du skrev och berättade. Jag kommer antagligen göra mig iordning hos en som heter Nada(?) men har också hört talas om Marie.
Visst känns det jättespännande, men jag har ju ett tag kvar. Hoppas att du skriver och berättar om er stora dag när ni gift er.
Kommer att tänka på dig!
Kram Anna