• Loyze

Hjälp! Festlokal i Norrköping!

Någon som kan tipsa om någon festlokal eller loge eller något annat mysigt ställe man kan hyra i Norrköping?

Nog för att det är mycket att planera för bröllopet, men jag måste planera vårt på distans... Bor i Malmö och ska gifta oss i Norrköping, så har ni någon lokal o tipsa om o ni har några bilder så skicka gärna dom.

Vill hitta något som är mysigt men samtidigt inte för dyrt.

Snälla hjälp mig!

• Svar på tråden Hjälp! Festlokal i Norrköping!
  • EPJE

himmelstalunds brunnssalong är mysig och vacker... Har ingen bild, men du kan säkert söka på det på nätet!

• Englandsbrud

Hej,

Jag planerar ocksa pa distans... visst ar det svart!

Jag var och tittade pa Geta konferens forra manaden och jag har lite kort darifran som jag tog om du ar intresserad?!

Det ligger pa norra sidan av Braviken vid Krokek ung.

• Englandsbrud

Ok, jag skickar kort fran Geta nu

:)

Helena

• Loyze

Tack ska du ha för bilderna! Det var kul o se! Men vet du hur priserna var där ca?

Som jag har upplevt det så ligger priserna på ganska samma nivå, men då det finns ställen som är riktigt supernica...

• N-PING

Vi ska vara på Sörby Herrgård,( kolla hemsidan,) jag tycker det är kanon läge. Där får man ta med sig egen vin/sprit vilket drar ner priset en hel del.

• EPJE

Mauritzbergs Herrgård är jättevacker. En bra bit utanför Norrköping på Vikbolandet, men alldeles vid havet med ett fantastiskt litet kapell vid vattnet, mycket bra mat och härliga omgivningar. Tror de ta ca 800/kuvert.

Svar på tråden Hjälp! Festlokal i Norrköping!