Fler september brudar 06?
Finns det fler här i stockholm som gifter sig i september nästa år?
Jag och min blivande ska gifta oss 7 september, verkar som om vi är de enda som valt det datumet..eller? =)
Hoppas alla haft en bra midsommar!
Finns det fler här i stockholm som gifter sig i september nästa år?
Jag och min blivande ska gifta oss 7 september, verkar som om vi är de enda som valt det datumet..eller? =)
Hoppas alla haft en bra midsommar!
Jag ska gifta mig i Vaxholm den 2 sept 2006. Lite orolig för att det ska vara kallt och mörkt. Vad tror du?
Anna
Jag har funderat på det också..
Ska ni vara utomhus eller?
Mörkt tror jag inte det kommer vara, men det är ju större chans att det är mer höstväder än tidigare på sommaren...
Får se nu hur det blir i år kanske man kan spå någorlunda hur det blir nästa år =)
Vi ska ha en borglig vigsel utomhus, men om vädret inte håller i sig så finns det möjlighet att vara inomhus också under cermonin.
Har försökt kolla väderstatistiken men har inte hittat ngn bra info. Än så länge ser ju slutet av aug ut att bli bra. Antar att det kan vara dåligt väder i juli också.
Ja precis. Vädret kan ju bli dåligt när som helst.. Men att ha ett alternativ inomhus är ju bra att ha utifall att.
Hur långt har ni kommit med planeringen då?
Vi ska iväg och titta på kyrka nästa vecka, festlokalen pre. bokad. Och så har vi börjat kolla på en resa efter bröllopet.
Ska iväg i början på oktober och titta på klänningar också..
Ha en bra dag!
Här är en till som gifter sig 2 september 2006. I Eds kyrka i Upplands Väsby och festen blir på Bergendahl. Vi har hunnit boka kyrka och festplats...inge mer. Känns väldigt tidigt än. Men man borde kanske börja så småningom...
Hej! Även jag funderar på datum i början av september. Dock inte i Stockholmstrakten men ändå kul att höra hur långt andra kommit i sin planering. Vi har i princip inte kommit längre än att jag suttit timtal och kollat runt på BT ;(
Är oxå en september brud 2006!!
Vi är lite flexibla på datum än... men vi har budget möte med våra sponsorer till helgen så då får vi se vad det blir....
Har inte bestämt om vi skall vara i Vaxholm eller Värmdö ännu...
Hur långt har ni kommit med planeringen?
Anna2006
Ska ni vara på tornvillan eller kanske badholmen? Kan vara bra och veta vad som är upptaget den 2september i Vaxholm...
kram på er!
Hej girls,
Kolla in denna tråd, här är vi några till som ska gifta oss i sep-06:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1102505.html
kul med ännu fler!
Jag ska gifta mig på Tornvillan i Vaxholm, så det är upptaget. Vet att den 9 sep var obokad förra veckan. Blir borglig vigsel i trädgården, men man kan vara inne om det blir dåligt väder. Blynäsgården är bokad till den 7 okt när vi kollade sist.
Vi bor i Canada just nu och kommer inte hem förrän aug nästa år. Har bokat lokal. Klänning och ring köper jag här och tar med hem. Känner ingen stress, det är ju långt kvar. Tänkter nog inte fixa så mkt förrän i vår. Fotografer har vi i släkten och blommor får vi kolla på när vi kommer hem.
Hej Tjejer! Jag gifter mig redan nästa lördag 3/9 och kan bara säga gällande vädret att det kan vara så himla olika varje år. Förra året var det jätte varmt och soligt väder 3/9, verkligen kanon! Hoppas det blir lika fint nästa lördag och hoppas ni får jätte fint septemberväder nästa år! :) Lycka till med er bröllopsplanering!
Här blir det bröllop 30 september kom vi fram till idag ;)
Plats har vi ännu inte bestämt men gästlistan är på det stora hela klar, i morgon ska jag till Skövde till en sömmerska. Det ska bli spännande!!!
Har även provat i butik och hittade en Nixa som var jättefin. Så nu vet jag att en A-linje klänning passar ;)
Lycka till alla ;)
Vi har satt datum!!
Den 9/9 2006 är vårt datum.
Planeringen har satt fart och vi har bokat; kyrka, fotograf och hotellrum till gästerna. prel.bokat; lokal och transport. Gästlistan är klar.
Tärna och Bestman har tackat ja och så även Toastmaster och Toastmadame
DET ÄR SÅ HÄÄÄÄÄÄÄRLIGT ATT PLANERA
Gifter mig i Boo Kapell den 2:a september 2006. Festen hålles i Grünewaldsvillan i Saltsjöbaden.
Klart att man är lite orolig för vädret, men inget går upp mot frisk höstluft och vackra färger.