• Little Miss Happy

Calle eller Bordershop??

Hejsan alla ni som har varit i Tyskland och handlat vin och sprit till festen!

Vi ska åka till Puttgarden snart och handla all dricka till våran fest..har en liten fråga bara..

Är det billigast på Calles, eller på Bordershopen i Puttgarden?

Tack för hjälpen!

GLAD MIDSOMMAR
    /Little Miss Happy

• Svar på tråden Calle eller Bordershop??
  • kissekatten

Åk först till Calles och kolla vad de har där. Om de har det du söker så är de billigast. Sen kan man åka till bordershopen på vägen tillbaka och komplettera med det som man inte fick tag på på Calles. Båda ställena finns på nätet, så där kan du kolla i förväg vad som finns. Så gör vi alltid när vi åker den svängen.

• Little Miss Happy

Tack för tipset, ska nog göra som så att vi åker till Calles först..

• Mrs W 2b

En av mina f.d. kolleger stannade alltid till pa Calles nar de var i narheten, och han ar sa "ekonomisk" av sig att jag ar helt saker pa att det var det billigaste alternativet

• brud 2005?

Vad är det för adress till calles hemsida?

• Karin S

Sitter också och funderar på shopping i Tyskland. Ska ändå till Köpenhamn i sommar så tänkte passa på.
    Lönar det sig verkligen att ta sig till Puttgarden eller är priserna okej i Danmark? Hur tar man sig bäst(och billigast) dit?

• Labulina

Nån som har nåt tips på shop i Helsingör?

• 2/7-05

Vi var på calles i höstas och de är kanske lite billigare än bordershopen men det är mycket marginellt, plus att de har litet sortiment och så är det så trångt i butiken, vi föredrar helt klart bordershopen. Talar ni ingen Tyska är det helt kört att få serice på calles.

• snartgift

Vissa sorter är billigare på Calles och vissa är billigare på Bordershop.

Jag gjorde så att jag skrev ut prislistan på Bordershop och hade med mig på andra ställe när jag handlade. Det som då var mycket billigare på Bordershop handlade jag naturligtvis där.

Här är länken till Bordershops (i Puttgarden) prislista:

www.border-shop.dk/BorderShopFront/Front_DK

Svar på tråden Calle eller Bordershop??