Chokladprovning i Göteborg?!?
finns det nånstans här i göteborg?!? nån som vet?!? eller champangeprovning?!? i göteborgsområdet eller i närheten??
tacksam för alla svar!
finns det nånstans här i göteborg?!? nån som vet?!? eller champangeprovning?!? i göteborgsområdet eller i närheten??
tacksam för alla svar!
puffar lite.
Bryggan under bron har det. Vi ska nämligen dit med jobbet.
muminlina
var ligger det?!?
Har inte den chokladaffären vid järntorget sånt.. steinbrenner eller nåt sånt??
Under götaälvsbron. www.brygganunderbron.se
muminlina
kollar på deras hemsida men det står inget om varken choklad eller champange-provningar..
Fantastisk bra o trevlig chokladprovning finns hos Berzelii choklad.
www.berzeliichokladkonfekt.com/
aha.. men de har det iaf. Ser att det står om vin och ostprovning under "aktiviteter" Vi kanske har något special arrangemang...
Hej,
Även Leonidas har chokladprovning. Fick nämligen göra detta på min möhippa. Kan absolut rekommenderas. De stängde affären för oss och det var en jättetrevlig provning, med MYCKET choklad!
/Sussy
LeeLooKarin - efter att ha varit på jobbet idag har jag fått reda på att jag missuppfattat hela allt, vi ska ha vin och ostprovning inte chokladprovning. Du kan alltså glömma det jag skrivit. :)
Tänkte se om man kunde bumba den här tråden och få lite tips, det har ju säkerligen hänt en del med chokladprovning och dylikt sen 2005 Hursomhelst tänkte jag efterlysa tips på företag och personer som arrangerar chokladprovning i Göteborg, och som kan tänkas göra det på en möhippa eller liknande. Jag har själv letar runt en del och hittade dels den här sidan som handlade om chokladprovning i Göteborg och sen så är det såklart även Berikssons som en av mina vänninor tipsade om, men jag tar som sagt tacksamt emot fler förslag. Gärna med särskild "inriktning" för möhippa.