Borlängebrud 2006
Här är vår tråd!
Här är vår tråd!
2006brud:
det blir säkert bra där med.. hela dalarna kring hedemora- mora är jätte vackert.. :) önskade att m2n gick med på det men tyvärr.. det blir storstadsbröllop för mig :)
Maya K:
ja e från rättvik men vägrade dalarna. sorry brudar. men visst e det vackert där hemma.
Anna Lokatt:
har du frissa annars kan jag rekomendera en i falun.. (barndomskompis) hon ska göra mitt hår. super tjej...
hoppas ok en dalkulla som sviker kommer in på ett hörn ;)
_sus_ :
mja, jag har kollat upp en salong, men inte fått boka då alla "ordinarie" är på semester. men du får jättegärna maila mig med info om den här tjejen, på anna_logren@hotmail.com
Hej tjejer,
Jag är en tjej från stockholm som bor i Sälen och skall gifta mig i Norn utanför Hedemora i augusti 2006.
Hej brudar!
Ingen Borlängebrud här heller. Bor strax utanför Hedemora och vi kommer att gifta oss i Husby eller St Skedvi kyrka. Är ju ganska nära iaf.
Och just ja 20 maj är vår dag
76:an:
Norn är ett jättefint litet kapell, min äldsta son är döpt där.
Halloj,
Har någon nått tips på ett bra coverband som spelar glad musik som passar alla åldrar!? Jag har letat bland alla gamla trådar från dalarna, men det verkar vara svårt att hitta ett bra band.
Ängsklocka: Ja Norn är så vackert. Vad roligt med en fler brudar från Hedemora!
76:an
Ja visst är det, verkar inte finnas så gott om hedemora brudar
Är svårt att hjälpa dig med ett tips på coverband...Vi hade ett band på en mcträff nyligen som var kanon duktiga..Dom spelade mycket irländskt...Svårt att veta om dom passar.
Coverband som spelar irländskt. Någon som vet vad dom heter. Ska ju gänga mig med en irländare och hans släkt kommer nog uppskatta ett sådant inslag på festen
Hallå alla Borlängebrudar. Hur går det med planeringen? Här jagas det lokal för fullt. Tänk att det ska vara så svårt..
Stora Tuna Kyrka i juni!