• Bride2B..

    Göteborg (med omnejd) 2006

    nu har jag me "hittat" hit :)

  • Bride2B..

    min älskling gör lumpen så han ringde mig för att tala om för mig att jag skall vara vaken till sent inatt (han ska egentligen komma hem imon) men när han ringde sa han då att tågen inte kommer förrän kl 22.20 så han sitter där på stockholms central o väntar. Jag sitter i telefonkö hos SAS och försöker fixa en standby biljett till honom istället för att åka tåg.. (me tåget kommer han inte vara hemma förrän 02.00 i göteborg och me flyget kommer han vara 23.55 på landvetter... jag står på kö men ingen svarar.. *morr* 4 minuter kvar tills hans buss till arlanda går!!!

  • Bride2B..

    *phu* nu var det färdigt... dum pojkvän man har.. han sa inte ens tack eller liknande *lessen*

  • Bride2B..

    lindha, yepp han är 85:a och fyller 20 år den 14:e augusti... är själv 20 år och fyller 21 år den 25:e december :)

  • Bride2B..

    StinaJ.. länge sedan man såg dig.. kul att du ville "hänga" på eftersom du såg mitt namn här *ler stort*

  • Bride2B..

    StinaJ, jo det är bra sötisen :) hoppas allt är bättre me ryggen :) hälsa killen din!

  • Bride2B..

    StinaJ, yepp.. han kom hem på fredag kl 02.40 typ och åkte igen igår vid 18.42... inte länge :( men det positiva är att han kommer hem nu på torsdag igen och åker inte tillbaka förrän på söndag (de fick ledig pga midsommar osv)... Sedan är han borta i två veckor till :(

  • Bride2B..

    ninni... jag skall hålla så hårt i tummarna som jag någonsin kan :)
    Vad är det för jobb du har nu?

    KramKalas, Julie

  • Bride2B..

    usch d e så dyrt att åka häst och vagn :(
    Hur mycket kommer ni betala?

  • Bride2B..

    lindha.. hehe jag vet hur den känslan är ;)

    GLAD MIDSOMMMAR :D

  • Bride2B..

    grattis ninni.... mycket som händer för dig nu ju :D

  • Bride2B..

    de ringde från DHL idag.. mina tärnklänningar osv kommer hem imorgon :D Shiiiiittt vad glad jag e.. hoppas de passar, det är rätt modell nu och att allt är i sin ordning :D :D :D

    FINALLY!!!

  • Bride2B..

    neee, tack och lov!! För då skulle jag verkligen flippat helt och hållet
    "Problem" är bara förnamnet på vad jag har haft ;) äntligen så kommer de :D ännu en dag är inte hela världen!

    Mitt tips till alla som väntar klänningar, säg att du skall gifta dig på ett tidigare datum så får du de garanterat! Jag sa att jag skulle gifta mig till helgen (vårt orginal datum som vi skulle haft egentligen, 9/7) och hon skickade de i fredags o imorgon får jag de... gör samma sak!!!!!!!!!!!!

    Jag visar inga bilder just nu för jag har inga riktiga.. ska se ifall min tärna o blomstertjej samt näbb vill ta kort ganska snart.. alla e ju så upptagna just nu *pustar*

  • Bride2B..

    Klänningarna har kommit. De var lite stora vid midjan och höfterna men inget som en syateljé inte kan fixa tror jag inte!! :)

    ÄNTLIGEN!

  • Bride2B..

    ninni, tack :D

    yrvädret, grattis o välkommen till Göteborg ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006