• Hilde

Jag behöver hjälp att hitta ljusgröna skelettblad!

Jag har förälskat mig i en bild på en bukett med gröna rosor och gröna skelettblad.

Floristen som ska binda buketten har sagt att hon har väldigt svårt att få tag på gröna skelettblad och sade att jag kanske kommer att kunna hitta dem lättare om jag handlar dem själv. Panduro hade några i en färg som hette olivgrön, men när jag var där idag så var den färgen väldigt skrikig.

Finns det någon här, kanske någon florist till och med, som kan ge råd ?

(Buketten finns på sid 144 i senaste Bröllopsmagasinet)

Jag blir jätteglad om någon kan hjälpa mig!

• Svar på tråden Jag behöver hjälp att hitta ljusgröna skelettblad!
  • Hilde

Hej tjejer på BT, jag behöver fortfarande hjälp !

Finns det någon mer som kan hjälpa?

• zebban

Hej Hilde! Jag kan fixa skelettblad åt dig som förhoppningsvis är dem du söker.Tror de är exakt lika. Du kan maila mig din adress på lightfarm@hotmail.com

• zebban

Hej Hilde, You've got mail!

• janos

Hur har det gått Hilde? Har det ordnat sig för dig?

• Hilde

Zebban TACK!

Jag trodde nästan inte att så snälla människor som du fanns. Är du säker på att du inte vill ha något för dem?

Alla 52 bladen kom fram helt oskadda och hade helt rätt färg. Fantastiskt!

TACK, TACK, TACK

• zebban

Hilde!
    Varsågod!
    Ser fram emot att få se en bild på buketten och Er såsmåningom!
    Lycka till!!

• Hilde

Jag lovar att skicka bilder till dig.

Fick min tiara och min tärnas tärnklänning idag också, som jag skickar efter från USA. Fantastiskt fina ...

Hennes klänning kommer behöva läggas upp och då ska jag ta det tyget och använda till att klä in hållaren. Hennes klänningstyg är i en milt grön nyans som passar jättefint med bladen.

• Eizpeiz

Vad är skelettblad? HUr ser buketten ut, bild?

Mvh

• Hilde

Eizpeiz om du vill titta på en bild, ska du titta på sid 144 i senaste Bröllopsmagasinet. Någon annan bild har jag inte.

Gröna rosor, med skelettblad kring, med två vita fjärilar på.

Min ska bli liknande denna, fastän med tre vita rosor istället för fjärilarna.

• Elfina

hej. jag beställde mina hos euroflorist. jag tor vi har fastnar för samma bukett. jag har gjort om min bara.. men testa där. jag beställde mina i skärholmen/sthlm så de borde vilken euroflorist som helst kunna beställa.. lycka till

• Hilde

Tack för tipset Elfina... jag har dock löst detta nu.

Får jag fråga vad du ska betala för din bukett och hur du valt att den ska se ut?

• Elfina

min bukett kommer va som den på bilden fast med två vita rosor isätllet för fjärilar. ingen spirea utan trollhassel o murgröna. sen kommer den bindas i hop med hampasnöre.

• Elfina

jag känner min florist så jag får rabatt

• Hilde

Jag ska ha tre vita istället för fjärilarna I övrigt så blir den samma som på bilden tror jag... fast jag lämnar en del åt min florist också... hon får smycka den så som hon tycker är bäst... hon har visat mig väldigt fina saker än så länge, så jag tror nog den blir jättefin.

Svar på tråden Jag behöver hjälp att hitta ljusgröna skelettblad!