• M:et

Tips på parfym!

Någon som har förslag på en god parfym? Laura från Laura Biagotti är min största favorit men jag tänkte att jag skulle förnya mig. Tänkte försöka beställa från Strawberrynet där det verkar vara billigt...

• Svar på tråden Tips på parfym!
  • Bobou

M:et:

Nej, tyvärr... jag är och luktar på parfymer ibland, men jag är så dålig på att komma ihåg vad de heter...

Escadas sexy grafitti finns inte den att köpa längre? Den gillade jag skarpt

• SYL

om du gillar laura sa foreslar jag att du sniffar pa eau d'eden fran cacharel eller ev pleasures fran estee lauder. jag har sjalv haft alla tre!

• *Galadriel*

den absolut absolut GODASTE parfymen är escadas rockin' rio... så otroligt underbart goooo!!!

//G.

• m_ia

light blue från dolce & gabbana

Ja du, det är ett hav av olika parfymer, man blir rätt snurrig. Men det blev en liten budgetvariant till slut som jag tyckte luktade supergott, PUMA flowing. 30ml för 170:-. Alltså en mycket bra parfym på alla sätt & vis!

• Bebegim

testa Ralph fran Ralph Lauren den ar ocksa ratt sot men luktar jatte gott (tycker lilla jag i alla fall )

• MissTerris

burberry brit. det är en av de godaste parfymer jag har haft. jag älskar den och ska ha den som speciell doft runt tiden runt bröllopet! den doftar av vanilj, glaserade päron och mandlar!!!!! mmmm

• Simsha

Miss Terris,
    Var har du köpt den där Burberry Brit?? Låter som något som jag skulle gilla!!

• MissTerris

Jag köpte den i Birmingham där jag bor o pluggar... men jag är övertygad om att den finns både på NK och Åhlens och alla större parfymerier! Se till att du provar den genomskinliga flaskan med vitt burberrymönster på! Lycka till hoppas du diggar den!

• Simsha

Tack MissTerris
    Ska kolla in på Åhlens och NK.

Svar på tråden Tips på parfym!