Stay-ups med vit spets
Vilka strumpbyxor ska ni ha på bröllopsdagen? Jag skulle vilja ha stay-ups i solbränd färg, med vit spetskant upptill. Finns det? Eller har alla naturfärgade strumpor beige spets?
Vilka strumpbyxor ska ni ha på bröllopsdagen? Jag skulle vilja ha stay-ups i solbränd färg, med vit spetskant upptill. Finns det? Eller har alla naturfärgade strumpor beige spets?
Naturfärgade stay ups med beige spets finns på Lindex o på Twilfit! Med vit spets har inte sett, bara då med vitt ben till...
Har funderat på det med stay-ups också.. Det bör ju vara vit kant om man har vita trosor/BH/Korsett etc... Men jag vill också helst ha bruna/hudfärgade strumpor liksom nedtill... Någin som vet?
Jag tycker nog att cremefärgade kanter känns lite tantiga och inte så brudiga. Men sedan är vita strumpbyxor inte heller så kul. Vilka problem vi har!
Jag håller med... Hmm... Vad är vanligt att man har... tror det kommer bli vitt för min del... vill nog ha den vita spetskanten.
Ahhh äntligen!
Har funderat på detta i flera år !!
Jag gillar stay ups, känns fräscht (inte lika svettigt som strumpbyxor) och sexigt!
MEN hur sexigt är det med beige spets - känns tantigt! OCH oftast har man ju svarta eller vita underkläder!
VÄLDIGT sällan har man vita strumpor - det äv väl endast som brud man har det? (hoppas jag!!!)
SÅ någon smart stay-up fabrikant borde göra beiga stay-ups med vit eller svart kant/spets på!!!
Att ingen har kommit på det tidigare......???
E re så att det är svårt att få tag på vita Stay ups? Har inte ens tänkt den tanken...
jag tänkte köra med bara ben jag :)
Helvita stay-ups finns i a f på Lindex, köpte mina förra helgen. Verkar som om de är något säsongsbetonade, det stod "Limited edition" typ på dem. Annars har NK stay-ups i en hel drös olika modeller och färger.
När man gifter sig i juni är ju benen ändå så vita som de kan bli... och den vita spetsen är skitsnygg på!
Allra snyggast är ju att skaffa strumphållare och riktiga strumpor istället för stayups. :)
(Och så trosorna utanpå för easy access senare framåt kvällningen... ;) )
Hittade stay-ups med "solbruna" ben och vitare spetskant...
www.sfq.se
välj -till bruden (i spalten till vänster) sen är det 4:e strumpan uppifrån den heter: Charnos 10 Denier Brudstrumpa
kolla runt på sidan för det finns säkert fler...
M.
martiina76
Kanon!! Tjohooo!!!
martiina76,
vilken pärla du är! jag har funderat på det här med stay-ups och vita kanter men bruna ben ett bra tag nu!!! Tack!
Länken funkade inte för mig...