• Br.OL.LO.P

Stay-ups med vit spets

Vilka strumpbyxor ska ni ha på bröllopsdagen? Jag skulle vilja ha stay-ups i solbränd färg, med vit spetskant upptill. Finns det? Eller har alla naturfärgade strumpor beige spets?

• Svar på tråden Stay-ups med vit spets
  • Fru Calice

Naturfärgade stay ups med beige spets finns på Lindex o på Twilfit! Med vit spets har inte sett, bara då med vitt ben till...

• Brud 20 aug

Har funderat på det med stay-ups också.. Det bör ju vara vit kant om man har vita trosor/BH/Korsett etc... Men jag vill också helst ha bruna/hudfärgade strumpor liksom nedtill... Någin som vet?

• Br.OL.LO.P

Jag tycker nog att cremefärgade kanter känns lite tantiga och inte så brudiga. Men sedan är vita strumpbyxor inte heller så kul. Vilka problem vi har!

• Brud 20 aug

Jag håller med... Hmm... Vad är vanligt att man har... tror det kommer bli vitt för min del... vill nog ha den vita spetskanten.

• Kaijsa

Ahhh äntligen!

Har funderat på detta i flera år !!

Jag gillar stay ups, känns fräscht (inte lika svettigt som strumpbyxor) och sexigt!

MEN hur sexigt är det med beige spets - känns tantigt! OCH oftast har man ju svarta eller vita underkläder!

VÄLDIGT sällan har man vita strumpor - det äv väl endast som brud man har det? (hoppas jag!!!)

SÅ någon smart stay-up fabrikant borde göra beiga stay-ups med vit eller svart kant/spets på!!!

Att ingen har kommit på det tidigare......???

• Brud 20 aug

E re så att det är svårt att få tag på vita Stay ups? Har inte ens tänkt den tanken...

• siouxie

jag tänkte köra med bara ben jag :)

• Stockholmsbrud i Dalarna

Helvita stay-ups finns i a f på Lindex, köpte mina förra helgen. Verkar som om de är något säsongsbetonade, det stod "Limited edition" typ på dem. Annars har NK stay-ups i en hel drös olika modeller och färger.

När man gifter sig i juni är ju benen ändå så vita som de kan bli... och den vita spetsen är skitsnygg på!

• danbala

Allra snyggast är ju att skaffa strumphållare och riktiga strumpor istället för stayups. :)

(Och så trosorna utanpå för easy access senare framåt kvällningen... ;) )

• martiina76

Hittade stay-ups med "solbruna" ben och vitare spetskant...

www.sfq.se
    välj -till bruden (i spalten till vänster) sen är det 4:e strumpan uppifrån den heter: Charnos 10 Denier Brudstrumpa

kolla runt på sidan för det finns säkert fler...
    M.

• Brud 20 aug

martiina76
    Kanon!! Tjohooo!!!

• madelyn

martiina76,

vilken pärla du är! jag har funderat på det här med stay-ups och vita kanter men bruna ben ett bra tag nu!!! Tack!

• Something to be

Länken funkade inte för mig...

Svar på tråden Stay-ups med vit spets