April 2006
Någon mer som gifter sig i april 2006?
Jag å min Blivande ska gifta oss 29:de april!
Sååå underbart!
Planeringarna är i full gång!
Någon mer som gifter sig i april 2006?
Jag å min Blivande ska gifta oss 29:de april!
Sååå underbart!
Planeringarna är i full gång!
Hej hej tjejer
Har nu kommit ut till vårsommarö där bröllopet skall stå 22 april nästa år, går förbi kyrkan varje dag och det är så svårt att förstå...Men härligt är det! Vi kommer att vara 65 -70 personer, ha skaldjursbuffé och ganska enkelt överlag, men ändå med kärlek och känsla och inte SNÅLT. Bröllopsresan kommer med största sannolikhet gå till Kuba! Inte bokad än, men förhoppningsvis snart.
April valde vi för att detta som sagt är en sommarö och vi vill gifta oss lite privat när det inte är så mycket folk här, men ändå vår (förhoppningsvis)!
Klart att det kommer vara STRÅLANDE sol i april nästa år! Det har jag beställt! ;)
vart har ni tagit vägen tjejer? Längesen man "såg" er :)
Jag Håller med Lindha! Var har alla tagit vägen??
Hur går det med planeringarna??????
Jag har tappat motivationen för tillfället. Känns som alla stora bitar utom fotograf är på plats. Klänning och ringar tänkte jag ta tag i sen till hösten. Det andra känns lite tidigt att börja med redan nu. Hur går det för dig Mno?
Samma här... vi ligger lite lågt...
I oktober efter vi vart på semestern så ska jag börja leta efter klänning å vi ska börja kolla lite smått på ringarna....
Men jag lääängtar verkligen till våren då det är som mest att göra!!!!
Har ni långt från kyrkan till "festlokalen"? Hur ska ni ta er till platsen och era gäster??
Nej det tar kanske 2-3min med bil från kyrkan till lokalen. eftersom kyrkan ligger mitt på landet så kommer alla ta sig dit med bil, så transporten mellan kyrkan och lokalen är inget problem för oss. Vi själva kommer åka häst & vagn mellan kyrkan och lokalen. Och sen på kvällen kör min pappa eller bror oss till hotellet.
Hej! En till aprilbrud här!
Vi valde april för att vi Älskar våren! Hoppas bara att det inte snöar! Det verkar ju gå vägen, för jag såg att vi är några stycken som beställt vackert väder till april :)
Vi har inte kommit så långt i planeringen. Gästlistan är till stora delar klar men har utrymme för tillägg (om man finner nya spännande vänner) och borttag (om man skulle känna att det skule behövas- inte för att jag tror det) Sedan är vi klara med festlokalen och kyrkan är bokad. Resten tänkte vi ta tag i efter semestern i september, verkar det lite sent kankse??? Det som jag känner är lite akut är band till festen, det verkar svårt...
Något annat som man bör vara ute i god tid med, förutom det självklara som klänning, frisyr, fotogra etc.??
Hej aprilbrud06! :) Kanske transport från kyrkan kan vara bra att boka tidigt? Om man nu vill ha något speciellt. Och om man tänkt anlita en cateringfirma kanske?
Har ni bestämt er för ring och klänning än? Jag hittar inga ringar som jag gillar och ingen klänning som känns sådär WOW!
Mno och aprilbrud var ifrån kommer ni?