• Elfva

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!

Jag har köpt klänning idag!!! Den är såååå fin. Jag är så nöjd.
    Ska på provning i slutet av juni, så nu ska jag försöka hitta lämpliga skor och underkläder också. Inte helt lätt att hitta en klänning som är amningsvänlig, det fick bli tvådelad klänning, och nu ska man försöka hitta amningsvänliga underkläder också. Kan bli spännande.

Skulle vara jätteroligt att träffa er allihop snart. Var hur länge sen som helst vi sågs ju! Nå väl, någon träff snart? Kanske en picnic?

Ha det bra tjejer, nu måste jag ta hand om min lilla tös.

• Elfva

Ska se om jag kan hitta en bild på klänningen på nätet, länkar i så fall till den senare... Köpte klänningen hos Ruths, de var jätterara och hjälpsamma trots att Freja skrek så det ekade i väggarna bitvis. Tur mamma var med och kunde passa henne, Freja somnade efter en stund hängandes på mammas axel.

Märket var nixa iaf, och prislappen ett riktigt fynd! 3500 kr.

• Elfva

Hejsan

Inatt har det varit en sän där ingen sömn natt igen så nu är jag lite trött... Nå väl, igår var vi på samtal med prästen, det var lite pirrigt och tog en och en halv timme! Mycket som ska gås igenom och många frågor att svara på. Vi ska ha dop samtidigt så det kanske tog lite extra tid p g a det... Vi träffade fotografen också, tror det kommer bli toppen. :)

Har bokat frisör nu också, ingen aning om de är bra, men jag tror det iaf.
    Prislappen var iaf hyffsat bra. 1700 kr för hår och smink.Billigt för att vara sthlm.

Näe måste sluta nu, Freja vaknade just...

• Elfva

Hänger också gärna med på en träff, om det inte är för sent på kvällen bara, eftermiddag eller sen eftermiddag passar bäst för mig, kvällstid vill Freja bara bli ammad hela hela tiden...

Ha det bra tjejer, själv börjar jag bli lite nervös och pirrig och stressad... jösses var ska detta sluta...

• Elfva

Hallå

Här är det bråda dagar nu... Har hämtat klänningen idag, men jag har ännu inte fixat mina underkläder *gulp* Men det ska väl hinnas med det också hoppas jag...

Har lite bekymmer med festprogrammet... Hur kommer era se ut? Och kommer ni ha sånger i? Isåfall vilka sånger då?

• Elfva

Hejsan

nu är det verkligen inte långt kvar, och ännu är inte allt klart... HJÄLP!!!
    Nå väl, det mesta börjar väl falla på plats men festprogram, bordsplacering, meny ändringar, aktiviteter, underkläder osv är ännu inte klara, vet inte hur jag ska hinna, men på något sätt ska det väl gå... Drömmer mardrömmar om bröllopet varje natt nu (drömde i natt att det var dagen före bröllopet och att jag inte hade några underkläder alls som passade under klänningen, och att mitt hår var stort och tovigt och hemskt...), och ligger och klurar på bordsplacering osv på nätterna, så det blir inte mycket sömn här inte, framförallt som Freja vill ammas stup i kvarten också.

Ha det bra tjejer, vi syns!

• Elfva

Hejsan

Nu är jag hemma igen, vår bröllopsdag var UNDERBAR!
    Kan inte tro att vi hade sån tur med vädret, för på Lidingö kom regnet först efter kl 22 på kvällen och solen tittade fram en hel del under dagen. Jag har förstått att här hemma i Västerås var det regnigt och blåsigt mest hela dagen...

Allt gick så bra så, det var förstås jätte nervöst innan vi gick in i kyrkan, men det gick så bra så... Allt blev faktiskt precis så som vi hade tänkt och önskat oss.

Ni ska få se bilder och höra referat om hela dagen så småningom. Jag höll förresten på att glömma min brudbukett både när vi skulle till fotografen och när vi skulle till kyrkan, det ni!

• Elfva

Dopet gick bra, Freja skrek när vi la händerna på hennes huvud, men var knäpptyst när prästen höll henne, han kunde till och med gå runt med henne och visa upp henne för alla.
    Sen när det var dags för solosång måste dock min dotter trott att de menade att hon skulle sjunga, för då tog hon i rejält. Nå väl, hon tystnade till andra versen...

Hon skrek också när prästen höll sitt tal till oss, så han avbröt och gav oss det att läsa hemma i lugn och ro, vilket iofs känns oerhört lyxigt, för han hade skrivit ett jättefint tal, som vi nu har kvar på papper och kan läsa många gånger om...

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!