• RUDBECKIA

kille

jag och min sambo har ett jätte bra förhållande. ett bra sexliv men kan sakna lite glöd och spänning emllanåt. Vi har varit tillsamanns ganska länge. vi har hittat på massa roliga saker inom sexlivet. Typ träffat andra par och haft partner byte. ingen av oss är svartsjuka på något sätt. jag har inte haft sex med alls många. träffade en kille i helgen som jag hade sex med. det var inget speciellt med det och de betyder absolut ingenting. bara en kul grej liksom. jag är osäker på om jag ska berätta det för min sambo. han kommer nog inte att säga så mycket om det. men det känns som jag vill berätta och vara ärlig ändå. tror att han skulle ha gjort precis likadant om han varit i min sitvation. tror också att det kankse är ganska lätt att halka över gränsen när vi har ett sånt förhållande. men känner att detta som hänt inte påverkar vårat förhållande snarare gör det bättre. KRAM

• Svar på tråden kille
  • Ei saa peitää

Har ni ett öppet förhållande så är det kanske ok men har ni det inte så är det ju att vara otrogen.

• Cassiopeja

Har man ett öppet förhållande så är det nog ändå bäst att göra upp vissa regler om vad som gäller! Exempelvis om man ska berätta för den andra när man gjort något eller om man ska vara tyst. Om det finns något som är tabu, ex. familjen, vissa vänner.. Om det bara är okej med onenightstands eller om man kan ha längre förhållanden med någon vid sidan av. Gäller överenskommelsen enbart sex, blir man sårad om sidoförhållandet blir mer än så (typ mer dejting, gå på bio, åka bort m.m.)?
    vad gör ni om ni får kännslor för någon annan, slutar ni träffa den då för att rädda ert förhållande till varandra eller är det okej?

Tror att ni har lite att prata om..

Svar på tråden kille