• Sötöga

Mölle Kapell - var hade ni festen?

Hej!

Vi har seriösa funderingar på att välja Mölle Kapell (strax norr om Helsingborg) till vår vigsel nästa sensommar. Jag har läst om flera brudpar här som gift sig där och undrar var ni haft er fest sedan?
    Vi är på jakt efter en mysig lokal som ändå känns "snygg" så att säga, inte någon idrottsklubbstugakänsla... ;) Alla typer av förslag och glada tillrop mottages tacksamt...

• Svar på tråden Mölle Kapell - var hade ni festen?
  • Kulla-Gulla

Vi gifte oss i Mölle Kapell på valborgsmässoafton i år och det är verkligen en mysig kyrka. Väldigt fräsch och en underbart vacker målning framme vid altaret. Denna sommaren ska de dessutom måla om den utvändigt så en kommer vara väldigt fin nästa år.

Från kapellet åkte vi häst o vagn upp till Grand Hotell där festen ägde rum. Jag har bara gott och säga om Grand. Underbara lokaler, fantastisk utsikt, trevlig och serviceinriktad personal, utsökt mat. Det blev en underbar fest. Jag är så glad att vi valde ett alternativ där vi själva kunna slappna av och Grand fixade allt.

Min kompis som gifter sig i augusti ska var på Balders loge på Brunnby gård.

Lycka till med ditt val.

• Sötöga

Tack för det tipset, vet att det är ett jättebra hotell, så det är ju bra att veta att restaurangen håller samma klass. Ska kolla upp det ansra stället du nämner också. Tack så mycket!

Svar på tråden Mölle Kapell - var hade ni festen?