• gwenabee

Soldusch

Hej!
    Vartnågonstans i Stockholm hittar man en brun-utan-soldusch. Jag menar en sådan ¨som man går in i en kabin och blir sprayad och inte när en person sprayar med airbrush på en... e lite blyg...

Vad kostar de?

Thanx!

• Svar på tråden Soldusch
  • jennyberg

Hej! Nu bor ju inte jag i sthlm så jag vet inte vart det finns, men vad gäller priset kostar det här i östersund finns 250:-/dusch, och tar 1 minut. Jag skriver eftersom jag inte tror att priserna skiljer sig så mycket, snarare att det skulle vara billigare i sthlm

• mandarin

Jennyberg: Har du provat en sån soldusch? Jag är lite nyfiken! Jag har hört att airbrush ska vara bättre men vet inte om det finns här i Östersund? Vet du?

• mandarin

...Jag menar att Spraytan ska vara bättre än Airbrush!
    Har hört det iallafall...

• jennyberg

Nej tyvärr har jag inte provat (någon typ av solfärgsbehandling), men jag är bra sugen inför bröllopet. Har skrivit en ny förfrågan om detta lite högre upp här i skönhetsforumet, vi får se vad vi kan få för info!

• trendsetter

Hej tjejer!
    Jag har provat båda...eller snarare ALLT inom BUS produkter och trotts att jag också e lite blygg... så tycker jag absolut att just spraytan av en person som sprayar på BUS lösning är bäst. Airbrush blev randing, och den där kabinen som heter Magic Tan som jag va i va en riktigt dålig färg, och mina händer och armbågar blev jätte fula!!!
    Min tips! Blyggheter försvinner om man tänker på vad som är vikitgt och det e vel att må bra på sin bröllopsdag! ;)

• experten no 1

Pris och plats för den sorten som var bra?
    (Bor i sthlm)

• trendsetter

Jag går nu till Salong Clipp-er på Vasagatan i Stockholm. Jag betalar 360kr per gång, och innan stora dagen ska jag ta dark eftersom jag då har grundfärg som e bra har jag blivit tipsad av tjejen som sprayar. Den kostar 400kr tror jag. ;)

• Nosen*

Har hört att en del luktar illa efteråt. Att det sätter sig i huden på en del... Stämmer det ???

• Ejlis

Nosen*
    Min man använder brun-utan-sol-krämer och de stinker måttligt, tycker jag. När han gick och sprayduschade sig luktade det litegrann likadant, men mildare. Det var typ rödbetsxtrakt som var gemensam nämnare, så det kanske var det som luktade. Men, det luktar inte rödbeta, utan något annat... Men, han blir snygg, så detär OK...

• mandarin

Man måste beställa tid där antar jag?

Hur ofta går du och sprayar dig?

Hur långe håller det?

Många frågor...

• anderssonskan

jag har också provat båda sorterna & kan rekomendera att bli duchad för hand inte i kabin då det blir både randigt & flammigt.

Svar på tråden Soldusch