• Lenapena

Göra naglar i Luleå?

Ngn som har tips på ngt bra ställe?

• Svar på tråden Göra naglar i Luleå?
  • janos

Lenapena
    Jag försökte svara tidigare, men dom tog visst bort inlägget då
    Jag kan svara då jag varit där den 7/7, hur dom var på Rosenday

• Kattis72

Vitsippa78: Ska ringa dit och kolla med naglar. Brukar föra mina naglar (fransk manukyr) själv, men visst skulle det vara skönt attfå det gjort på salong dagen innanbröllopet.

Bara 10 dagar kvar till er förlovning - antar att det är på midsommarafton ni planerar att byta ringar?

Strax innan midsommar (på onsdagen) kommer mina föräldrar ner till oss i Stockholm och bilar sedan ner med oss till mina svårföräldrar i Helsingborg. Första gången de ska träffas. SPÄNNANDE!!! :)

• Kattis72

Oops! Manikyr ska det naturligtvis stå!!

• Lenapena

Tack eet vore trevligt om du skrev om Rosenday när du vairt där. Vad har du tänkt göra med dina naglar om man får fårga?

• sackston

Brud-september:
    Ja, Sara gör även håruppsättningar... Hon ska göra min... Så ja,jag tycker att hon är duktig

• Brud -september

sackston: Hur mycket tar Sara för en håruppsättning? sminkar hon också?

• sackston

Brud-september:
    Sara ska sminka mig...jag kommer få håret och sminket fixat för ca 2000.- Har inte fått nåt exakt pris. Jag kommer att få ha med mig tärnorna så att vi tillsammans kan dricka lite champagne och äta lite jordgubbar, bara mysa liksom så att man kanske inte blir lika nervös...

• Brud -september

Det låter ju super bra. Ska åka dit på torsdag och höra med henne. 2000 kr för hår och smink låter ju perfekt!

• sackston

Brud-september:
    När/var ska ni gifta er??

• snyggizzbruden

Janos, hur blev naglarna. Var du nöjd med resultatet? Hur långt tid tog det?

• janos

Naglarna blev jättebra och jag har dom kvar, fortfarande lika fina. Det tog ca 1,5 timme om jag inte minns fel

Svar på tråden Göra naglar i Luleå?