• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Marie du har fått mail! ;)

• Gumsigos

Jag rättar mig efter era dar. :)

• Gumsigos

Duvanders e trevlig o man får plats några stycken runt samma bord, säkert inte lika mkt folk som det va i lördas.

Eller nån annan med annat tips?

• Gumsigos

Alltså ja säger bara det!! Kan man inte gifta sig flera ggr så man kan ha flera olika klänningar??!!

Har så svårt att välja! Suck!

• Gumsigos

Alltså med samma gubbe typ samma da?!

• Gumsigos

Mmm precis så känner jag mig!!Vill både ha enkelt o prinsess. Enda saken som jag e överens med mig själv om är att tanten ska tappa hakan! ja det e klart älsklingen me!!! :D:D:D

Har ni förresten varit inne på La Sposas hemsida? Där fanns endel fint, har inte hunnit kolla runt riktigt, men det ja såg va fint.

Gå in här: www.lasposaideale.it/

Hoppas ni är bra på italienska :D men det går att leta sig fram ändå :D

Det beror ju på var ni vill parkera, vi kan ju ses på hörnan Domus/Cosmorama eller stora torg. Gamla Frimus (vad det nu heter). Kvittar mig. Ett annat fik e ju de på hörnan vid Domus. Va det bagels eller va hette det?

• Gumsigos

Marie06: Nja ja vet inte, känns inte som om det blir ja ialla fall. Vet inte, kändes som att ja hade förlite erfarenhet.

Bland annat, + att mina referenser inom äldre omsorgen ligger en bit iväg o antingen har slutat eller inte kommer i håg mig...

Hon ska höra av sig som det brukar heta...

Hade hon bara sagt ja så hade hela livet vänts till nåt positivt för engångs skull...

Usch nu lät ja så där jättedeppig...:(

• Gumsigos

Hej Paulinas!

Det va ett tag sen ja va inne, här har varit lite upp o ner, o vi va o festa i Lund i helgen så ja har inte hunnit! :D

Njaä det kändes väl inte riktigt bra men å andra sidan när det har känts bra o man varit säker på att få jobbet har det blivit tvärtom, så vem vet. ;)

Men hänger inte läpp för det, ja har sökt annat som ja hoppas på så vi får se. Ni får hålla tummarna! Måste ju hitta nåt nu när vi ska till kyrkan, men det blir nog billigare. Vi (eller jag) funderar bara på att ta de allra närmaste o ha en redig fest ett tag efter istället. ;) Jag blir ju gammal nästa år!:D:D

• Gumsigos

Självklart ja kommer dit! (Om ja hinner!! :S)

Blir något körigt den dan, ALLT händer! :)

Först ska sonen träffa nya klassen, på morronen, sen hinner vi väl pausa lite sen ska vi träffas o snacka massa Bröllop!:D

Sen på kvällen ska dottern grilla korv med nya klassen. Båda kommer i nya klasser till hösten o ska träffa dem JUST på torsda ;)

Körigt men kul!

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!