Kristianstad Brudarna!
Hur räknar man ut priset på det du bjuder?
Hur räknar man ut priset på det du bjuder?
Den var jättefin och precis lagom tycker jag det är ju du som ska stå i centrum den dagen så den blir jättefin.
Vad tråkigt Paulinas att du är själv om em jag kommer gärna bort och snackar om du vill någon dag.
Gud va skönt det var i vattnet idag... Alla ni som är badkrukor om här finns några till och med ni kan bada nu.
Gumsigos
Vad synd, men det är bara att spotta i nävarna och ta nya tag. Ge inte upp.
Ska du på intervju i Helsingborg istället nu då?
Vad har Lavendar för hemsida adress?
Hej Min-ah
Jag ska också till IKEA och köpa till bröllopet men jag väntar nog till November eller något sådant. Ska köpa ljusstakar (du vet vilka). Du får inte stressa ihjäl dig nu för att hinna till oss imorgon, risken är att det händer något och det vill vi inte.
Själv håller jag på att leta efter en fin klänning till bra pris, den jag hittat är ju jättefin men frågan är om den är värd 7429 kr för en kväll. Jag vet inte.
Jag har ju gott om tid på mig.
Fick pris på Häst och VAgn idag också tack vare Gumsigos 3000 kr ska det kosta.
Pengarna bara springer iväg. Om jag kunde hitta en fin klänning till bra pris. Det hade varit kanon.
Jag kan känna lite panik redan nu men det är nog för att jag tycker inte jag får något gjort. Det har redan gått 2 månader sen jag bokade kyrkan men jag har inte gjort så mycket mer.
Köpt pappert till inbjudnignskorten.
Jag vill beställa monogram stämpeln nu men Daniel tycker vi kan vänta och lägga ner tid på att få den som vi vill ha den.
En ny underbar dag.
Har fått skiva på vårt band igår så nu ska vi lyssna och begrunda. Daniel ska ringa och kolla lite vad han spelar och sånt ni vet väl hur killar är. INTE för mycket av dansband. Även om 80% av våra gäster är gamlingar. Vi får se vad han säger.
Jättetrevligt att träffa dig Sanna.
Jättesnygga skor verkligen. Det kommer att gå galant.
Behöver ni bilder till festprogrammet så har jag några jag fått av en annan här på BT.
Skriv bara er adress så skickar jag.