• eliung

Har någon tips på festlokal i Vadstena?

Vi ska gifta oss i Vadstena, eller rättare sagt i Nässja utanför Vadstena, nästa år. Har någon något tips på festlokal? //Elin

• Svar på tråden Har någon tips på festlokal i Vadstena?
  • Amris

Åh vad härligt! Har tyvärr inga tips på lokal, men jag förlovade mig i Vadstena för snart 3 år sen så därför fick jag lust att skriva lite på den här tråden. Min blivande överraskade mig med en romantisk weekend på Vadstena klosterhotell och det var verkilgen romantiskt! Mysiga rum, god mat, härligt väder och underbart att promenera längs vattnet. Lycka till med sökandet av lokal!

• eliung

Tack för ditt svar och glada tillrop Amris! Är ni gifta nu, eller i planeringsstadiet?

Jag har läst någon inlägg från någon som kallar sig "Skrutthumlan" som ska gifta sig i Nässja kyrka... Vet någon något om det????

• Amris

Vi är för fullt upp planeringsstadiet! Ska gifta min på Orust i Bohuslän den 13 augusti i sommar. Tror och hoppas att det oxå kommer att bli jättefint!

Lycka till än en gång!

• Skrutthumlan

oj, varför har jag inte sett denna tråden innan
    Här är jag nu!

Eliung

hur går det med planerna?

/L

• eliung

Hej igen!

Jodå det går framåt, men vi har väl inte tagit tag i det ordentligt ännu bara...

Hur går det själv? Det är ju dags snart! Visst var det den 27 aug? Vi ska på bröllop i gbg det datumet, annars kanske vi hade kommit förbi!

Den lokal ni använder till festen, finns den att hyra av andra, eller är det en privat lokal?

Ha det så bra och lycka till om tre veckor!!!

Kram Elin

• Skrutthumlan

Hej Elin

Jodå, det går bra!
    Är lite seg idag...den blivande maken hade sin svensexa igår så man var tvungen att vara uppe med tuppen då när han skulle kidnappas...han kom hem vid 02.30 inatt och var väl rätt blarig
    Sen hade ju han bokat att vi skulle på en dagskryssning till Finland idag..gissa om det var någon som var sur över att behöva gå upp klockan 06.30 imorse..

det magasin vi ska vara i ägs ju av Kristians faster och farbror.
    Om det är så att dina föräldrar känner dom så tror jag nog inte att det skulle vara några problem att få låna den.
    Fråga kan man ju alltid göra.

Vi åker ner till Vadstena den 19/8 och stannar där hela veckan innan för att förbereda.

Har ni satt något datum nästa år?

Kram
    Louise

Svar på tråden Har någon tips på festlokal i Vadstena?