Hotellrum med jacuzzi?
Vilka hotell har rum med riktig jacuzzi i Götet tro?
Vilka hotell har rum med riktig jacuzzi i Götet tro?
Fars hatt i Kungälv har det tror jag...lite utan för stan e klart
Gothias sviter är jättefina!!! Vi kollade in Elite plaxa också men tyckte inte att vi fick så mycket för pengarna där så vi bokade Gothias stora svit med sen utcheckning och jacuzzi. Du vet väl att de har bröllopspaket för 3900?!
Gothia har 2 sviter, jag har sett båda. Den med jacuzzin är jättefin!
Den andra är inte lika fin tycker jag.
Håller med Gable.
Hm... då kanske man ska slå på stort ändå. Men fasen vad dyrt det är...
Hotell Vasa har 2 dubbelrum med jacuzzi, pris 1445.
Har själv bokat in oss där...
Hiawatta: Har ni varit och tittat på rummen? Hur ser de ut?
Panorama i Göteborg!
Jag ska bo på hotell Vasa i rum med jacuzzi nu i helgen. Kan rapportera hur det såg ut om du är intresserad...
På Eggers har de ett uuunderbart rum med bubbelpool. Kostar 2500:-
Nu har jag bott på Hotell Vasa i Göteborg med jacuzzi. Jättefina rum, ljust och fräscht med stor säng och soffgrupp högst upp i huset. Jacuzzin är dock inte särskild stor utan nog lämpad för en person. Sitter man två är det TRÅNGT och det blir inte mycket till bubblor direkt. Kan ändå rekommendera det eftersom det var väldigt bra rum, ljust och fräscht och trevligt till ett mycket bra pris. Man bör dock undvika högsommaren för det blev väldigt varmt i rummet. Antar att plåttaken och de stora härliga fönstren bidrog till det...
Rekommenderar verkligen hotell Eggers, där bodde vi på vår bröllopsnatt för drygt en vecka sen (!) Vi är supernöjda med detta val, ett gammaldags och romantiskt rum med jaccuzzi. Champagne och jordgubbar på kvällen, lyxfrukost på rummet dagen efter, kan inte bli bättre!!!
Jag har lite bilder från Eggers rum med bubbelbad om någon är nyfiken?
jag vill jättegärna ha bilder från Eggers!
alexandra.carlsson@proj.mm.edu
/a
elite har det i andra städer så det borde dom ha...vi har ju dessutom två elite nu :)
bröllopsplaner: Du har mail!