Pess skrev 2015-03-12 15:22:34 följande:
Nu svarade jag iof få Ts fråga. Inte på den som bumpade och ville ha epilator-tips. Så det var väl my bad!
Det är ju just det här som kan vara problemet med uppdragna trådar.
Man uppfattar inte att tråden är uppdragen och en ny fråga ställd, utan man svarar på den gamla trådstarten. Vilket då ofta resulterar i att den som drog upp tråden för att den ville ha svar på sin fråga inte får det.
Av den anledningen är det oftast bättre att skapa en ny tråd.
Man kan ju ändå gå in och läsa dom gamla om man vill och kanske faktiskt hitta svaret på sin fråga där 
Många som drar upp gamla trådar uppmärksammar inte heller att dom är gamla och ställer då en fråga i vad dom tror är en aktiv tråd och hoppas få svar.
Att få veta att BT är väldigt dåliga på att sortera sina frågor och att man kan behöva vara uppmärksam på datumen och även det här med icke kvarvarande medlemmar kan då hjälpa en att få svar på sina frågor i fortsättningen då man kanske letar efter mer aktiva (eller i alla fall nyare trådar i samma kategori).
Att man inte ser skillnad på inaktiva och aktiva nick via mobilen visste jag inte då jag inte surfar så mycket via mobilen själv (det är väl FB då som är lätt att bläddra igenom om man sitter på bussen eller nåt
) så det kan vara bra att veta.