• druvis

HJÄLP 50-års present till pappa!

Vad kan man ge sig far på 50-års dagen? Han har precis allt jag kan tänka mig att han skulle behöva. Funderar så jag håller på att bli gråhårig! Det får kosta kring 3-4000 kr, hoppas någon har förslag till en desperat dotter!

• Svar på tråden HJÄLP 50-års present till pappa!
  • TingelingAnna

Dricker han whisly? Finns stooora flaskor på systemet som rymmer 4 liter.

• druvis

nej han är ingen whiskydrickare tyvärr

• Meddelande borttaget
  • druvis

Han gillar att vara i stugan och snickra, men eftersom han har ett eget byggföretag så är det ju ingen idé att köpa verktyg åt honom heller han är den svåraste present-nöt jag har haft att knäcka!

• anne på grönkulla

En tavla?

En weekendresa?

En upplevelse - ballongflygning, dykcertifikat, vinkurs?

En läsfåtölj?

En prenumeration på någon tidskrift?

Att få skräddarsy en kostym?

Beror så helt på vad han gillar!

• druvis

Han gillar att vara ute i naturen, sommar som vinter. Jagar dock inte,gillar att vara i fjällvärlden vintertid. Weekend-resa skulle nog inte vara så dumt!

• IronGirl

Hejsan det finns ju big big sprit flaskor, gammel dansk, massa olika, billigast i danmark - tyskland

• Sandi99

Skulle inte köpa sprit till 50 årsdagen. Det har han väl råd att köpa själv?? Jag tycker Du ska satsa på en upplevelse. GO cart, rally eller ngt av ovanstående men inte sprit...
    Åk på en liten minikryssning till Estland eller kanske Sundbyholms Slott i Eskilstuna, de har massa aktiviteter de kan hjälpa till med att boka.. Ser mkt trevligt ut! Lycka Till!

• Emilia

Pappa & mamma fick gemensamt en Ballongflygningstur över Stockholm på sina 50-års dagar.

En weekend med dig och ev. din mamma och dina syskon på något slott? Middag och gott att dricka på slottsresturangen på kvällen, lite aktiviteter + övernattning med lyxig frukost. Se t.ex. www.haringeslott.se för tips på vad jag syftar på. Finns säkert någon herrgård eller så som har liknande saker.

//Emilia

• Rainred

jag gav pappa en billig present i 60 års present men han tyckte att den var den bästa han fått.
    Jag köpte en A3 stort tavla och lite fint papper och sen letade jag efter gamla foton på oss båda och sen skrev jag en dikt och sen gjorde jag en montage och den blev jättevackert!

Svar på tråden HJÄLP 50-års present till pappa!