• Annanita

Royal högtidskläder på Linnégatan..???

Någon som har erfarenhet av på Royal Högtidskläder på Linnégatan i Stockholm...???

• Svar på tråden Royal högtidskläder på Linnégatan..???
  • Mrs W 2b

Letade ny klanning till ett frackbrollop for ett par ar sedan, och har for mig att jag tyckte att de var ratt dyra. Kan forstas ha andrat sig sedan dess...

• LelinL

Hej Annanita!

Jag blev bara galen på tanten där inne... Haha... Hon skulle styra och ställa vad som var snyggt eller inte och lyssnade inte ett dugg på vad jag och min fästman hade för smak eller tankar...

Men det finns säkert fler säljare än henne...

Jag skulle rekommendera Steens Herrmode, de har koll å mycket finare grejer, Känns inte lika mycket som om man ska på maskerad som min blivande så fint uttryckte det. ;)

/E

• Feline

Vi var precis i helgen och tittade på först bröllops källan(hornsg) och sedan på Söders Klädestjänst, högtidskläder(hornsg)
    Inne på Bröllopskällan saknade kvinnan service totalt!!! Min m2b är rättså kort och är dessutom väldigt slank så dom hade inga storlekar åt honom men då sa hon att vi kunde testa om steens hade rätt storlek och tydligen så har dom ngt slags samarbete mellen dessa butiker men hon erbjöd sig inte om att ringa och kolla. Steens ligger ändå en bit därifrån. Och hon sa som ingenting om att vi kanske ändå skulle bli tvungna att köpa utan tyckte bara att vi fick pröva lyckan ngn annan stans och skickade iväg oss...
    Då gick vi till högtidskläder och där var den kvinnan enormt hjälpsam så efter att ha provat deras minsta storlek så satt den ändå inte bra sa hon att chansen att hitta rätt storlek antagligen var liten med tanke på vilken modell vi ville ha. Sedan var hon inte alls stressande utan sa att vi skulle gå hem och fundera innan vi bestämde oss för att köpa eller inte. Det är service!

Svar på tråden Royal högtidskläder på Linnégatan..???