• Jeany

    BT träff Hudiksvall/Sundsvall/Söderhamn?

    Jag bor också i Hudiksvall! Vore jättekul med träff!

  • Jeany

    Vi bor på Fiskaregatan, mellan fiskarstan och Kålhagens dagis (om du vet vart det är)

    Vart bor du? Och när ska ni gifta er? Vi gifter oss 6 augusti!

  • Jeany

    Kotten_79

    vi kommer att ha vigseln i Nybodarna (ligger vid Älgered), vi har stuga där, så det blir utomhus nere vid stranden =)
    Festen kommer hållas i svärföräldrarnas by, Älvsund (Ede, mot Hassela). I en gammal skola, ett stort tält utanför eftersom inte alla ryms inne i skolan (120 pers bjudna :S )

  • Jeany

    kotten_79

    Vi har också endast fått ca 10 svar (våra föräldrar tar emot svaren, kanske fler nu?)
    Vårt osa går ut 1 juni, och man vet ju hur sen folk är med att svara :(

    Jag jobbar på Lexxar Trading som säljare.
    Och du?

  • Jeany

    Kotten_79

    Ja, iof så var vi lite sen ut med inbjudningarna, men jag tycker väl att de flesta borde veta rätt snabbt om man kan gå eller ej. Det är ju inte hellätt med all planering till ett bröllop, och då skulle det underlätta lite om gästerna var lite kvickare på att svara.

    Ska alla vänta till sista dagen med att svara lär det bli svårt att komma fram för dem :) Och du/ni får sitta uppe hela natten för att svara telefonen som ringer i ett...*s*

  • Jeany

    Näe, vi är inte klara med allt, massa smådetaljer kvar.
    Värst är det nog med ringen, hittar ingen jag vill ha!! :(
    Klänningen får jag uppsydd av en sömmerska här i stan.
    Såhär kommer den se ut:
    groups.msn.com/EowynandArwen/costumeseowyn.msnw&PhotoID=1941

    Alla detaljer är inte exakt lika, för det går inte att få tag på ju, men i det stora hela så är den lika. Bestämde mig för den när jag såg Sagan om de två tornen, kärlek vid första ögonkastet! :)

    Sen är vi på jakt efter porslin att hyra, men det verkar också ordna upp sig.

    Hur går det för er och all planering?

  • Jeany

    Jag jobbar till 16.00 varje dag, o efter det måste jag hämta barnen på dagis o fritids. Helger är jag ledig.

Svar på tråden BT träff Hudiksvall/Sundsvall/Söderhamn?