• nilly

"rid över skog" från ronja

Hej!

Jag har läst att flera av er funderar på att ha "rid över skog" från Ronja Rövardotter på bröllopet. Tycker att det låter jätemysigt!!! Är det någon som vet var man kan lyssna på musiken? Har letat men inte hittat...

//nilly

• Svar på tråden "rid över skog" från ronja
  • Little Miss Happy

Hejsan Martiina76!

Skulle du vilja maila låten till mig oxå? *hoppas* Eller om du Lina_2 vill maila vidare? Tack för hjälpen! Min mail är: linda@svesat.com

Ha det så bra!
    Kram på er!
    /Linda

• mammacatta

är d bara jag som konstaterat att d ä samma låt? ena instrumental å andra acappella... :?

*nyfiken*

• martiina76

Little miss happy, du har mail...
    M.

• Little Miss Happy

Tack så mycket Martiina! *glad*
    Ha det så bra!

• dala82

mammacatta
    du har så rätt!

• martiina76

ninni7805 Du har mail...

• dala82

Sandra80
    Jag håller på att försöka maila dig, men det går inte. Det verkar vara ngt fel, ska pröva igen!

• martiina76

Sandra80... Din hotmail är full, du måste rensa lite så låten får plats... Provar om en stund igen...

• Jeany

Vill någon köpa skivan Filmmusik (Björn Isfält) där Rid över skog finns med, så finns den på www.bengans.se
    Bara så ni vet :)

• dala82

Jeany
    Nu blir nog många glada! Jag letade överallt innan jag hittade den på tradera. I alla skivaffärer sa de att den utgått. Men ack så fel de hade då....

• dala82

Sandra 80
    Det är ngt krux på min mail, kan inte skicka. Tror inte det har ngt med din mail att göra. Försöker igen senare!

• Sandra_80

Vad snäll du är dala82 - som försöker...
    Det vore jätte snällt om du vill försöka igen lite senare - jag vill jätte gärna ha den.

Kram: Sandra80

• dala82

Filen är för stor för att skickas, när jag har ett gratiskonto. Så tyvärr :(

Anropa tjejerna som hade dem från början! Lycka till, jag håller tummarna. Väntar själv med förväntan på att Imsevimse ska se det här när hon kommer hem!! :)

• Sandra_80

Tack snälla för att du försökte i alla fall dala82!

Får försöka få tag i den på ngt annat sätt...

Kram: Sandra

• martiina76

Sandra, jag skickade den till dig för en halv timme sen (din mah-mail)
    Hör av dig om den inte går fram...

Svar på tråden "rid över skog" från ronja